خبرگزاری کار ایران

شرکت رجا اعلام کرد؛

آغاز به‌کار ستاد سفرهای ریلی نوروز‌ ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۵۶۷

ستاد سفرهای نوروزی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با برگزاری نخستین جلسه به منظور برنامه‌ریزی ارائه خدمات‌ مناسب به مسافران نوروزی سال ۱۳۹۸، آغاز به کار کرد.

​به گزارش ایلنا، محمد رجبی، مدیرعامل شرکت رجا با اشاره به آغاز به‌کار ستاد سفرهای ریلی نوروز‌ ‌۹۸ گفت: ‌مخاطب‌شناسی، حساسیت در کار و تکریم مشتریان باید مدنظر همه‌‌ دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی قرار گرفته و همه اقدامات لازم اعم از آموزش‌های تکمیلی و ضمن خدمت مأموران مرتبط در جهت آشنایی هر چه بیشتر وظایف و تکریم مسافران تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی اجرایی شود.

وی ادامه داد: همه پیش‌بینی‌ها و مقدمات لازم برای ارائه‌‌ خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز باید براساس چک‌لیست‌های بخش‌ها و واحدهای ذی‌ربط انجام شده تا به بهترین وجه ممکن در خدمت هم‌وطنان باشیم.

مدیرعامل شرکت رجا با بیان این که دغدغه اصلی در سازمان، محدویت‌های مربوط به منابع مالی است، اظهار داشت: بعضاً با توجه دقیق‌تر می‌توان تغییراتی را با هزینه‌های جزئی انجام داد که مشتری این تغییرات را به صورت کاملا ملموس حس کند.

در ادامه‌‌ این نشست، محمدرضا شناسنده، معاون اجرایی و رئیس ستاد سفرهای نوروزی شرکت رجا با ارائه شاخص‌های عملکردی نوروز ۹۷ و اشاره به موفقیت‌های نسبی ایام یاد شده، ارائه‌‌ خدمات متفاوت نسبت به سال‌های گذشته و پاسخ‌گویی مطلوب به نیازها و مطالبات مردم از بخش حمل و نقل به ویژه بخش ریلی را از اهداف و سیاست‌های اصلی این شرکت دانست.

وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی لازم همه‌‌ اقدامات و کارهای مقدماتی تا رسیدن به ایام پیک نوروزی در زمان مناسب انجام گیرد تا خدمات‌دهی متفاوت و درخور شأن مسافران انجام دهیم.

رئیس ستاد سفرهای نوروزی شرکت رجا، تأمین قطعات استاندارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای آماده‌‌سازی قطارهای نوروزی جزو اصلی‌ترین فعالیت‌ها برشمرد و تصریح کرد: با هماهنگی بین واحدها، مطالعه درست، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب نباید هیچ‌گونه مشکلی در این راه داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز