خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌‌‌‌‌های نفتی خبر داد:

ثبت‌نام دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای کارت سوخت المثنی

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۴۶۷

بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تاکنون برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی از طریق مراجعه حضوری و غیرحضوری ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، زیبا اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌‌‌‌‌های نفتی ایران با اعلام این خبر گفت: از این تعداد ۳۰۰ هزار نفر حضوری در دفاتر پلیس ۱۰+ درخواست خود  را ثبت کرده‌اند.

وی افزود: از زمان آغاز فرآیند ثبت‌نام کارت هوشمند سوخت المثنی تاکنون بیش از ۲۴ هزار کارت سوخت مهاجر که غیرقانونی خرید و فروش شده بود، ابطال شده است.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌‌‌‌‌های نفتی ایران ادامه داد: این کارت‌ها مربوط به اشخاصی بوده است که کارت سوخت خود را غیرقانونی به افراد غیر واگذار کرده بودند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه تبعات این اقدام برعهده مالکان خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به ثبت اطلاعات شخصی افراد از جمله مشخصات خودرو در کارت سوخت، افراد از واگذاری کارت سوخت خود به افراد ناشناس خودداری کنند. ویرایش اطلاعات در سامانه همچنان فعال و امکان‌پذیر است.

وی اضافه کرد: از امروز، دوشنبه، ۲۶ آذرماه برای مالکان خودروهایی که از سال ۹۴ تاکنون شماره‌گذاری شدند، پیامکی به منظور اطلاع‌‌‌رسانی وضع کارت سوخت‌های باقیمانده در شرکت ملی پست ایران ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز