خبرگزاری کار ایران

بذرافشان خبر داد:

نصب دو هزار دستگاه دوربین جدید در راه‌‌‌های شریانی

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۹۹۹

دو هزار دستگاه دوربین جدید ثبت تردد و سرعت خودرو در ۳۴ هزار کیلومتر راه‌های شریانی کشور در بازده زمانی هفت ساله نصب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حسین بذرافشان مدیرعامل شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران وابسته به ستاد اجرای فرمان امام (ره) با بیان اینکه نصب دو هزار دوربین جاده‌‌‌ای در دستورکار داریم، گفت: در فاز اول توانستیم ۱۸۷۲ دوربین در راه‌های شریانی کشور نصب کنیم که تا اوایل سال آینده نصب این تعداد دروبین به پایان می‌‌‌رسد و در فاز بعدی دو هزار دوربین به این تعداد اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: این پروژه به صورتBOT با سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌‌‌ای به اجرا می‌‌‌‌رسد و در این فاز خدمات دیگری علاوه بر ثبت تخلف، تردد و سرعت ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران با بیان اینکه سیاست دولت هوشمندسازی جاده‌‌‌های کشور است، اظهار داشت: شرکت‌‌‌های دانش‌‌‌بنیان داخلی توان اجرای پروژه‌‌‌های هوشمندسازی جاده‌‌‌های کشور را دارند و برخی از تجهیزات مرتبط با این پروژه در داخل کشور تامین می‌‌‌شود.

بذرافشان با بیان اینکه در شرایط تحریم مشکلات متعددی برای اجرای فاز دوم نصب دوربین‌‌‌‌های جاده‌‌‌ای پیشرو داریم، تصریح کرد: برخی از این دوربین‌‌‌‌‌ها از کشورهای اروپایی و کشور چین وارد می‌‌‌‌شود بنابراین در این حوزه با مشکلاتی مواجه خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون نتوانستیم ارز نیمایی دریافت کنیم، خاطرنشان کرد: هیچ یک از شرکت‌‌‌‌های دانش‌‌بنیان برای اجرای این پروژه موفق به اخذ ارز نیمایی نشده‌‌اند.

این مقام مسئول افزود: دو هزار دوربین جدید در ۳۴ هزار کیلومتر راه شریانی کشور نصب خواهند شد و مدت این قرارداد هفت ساله است و اطلاعات دوربین‌‌‌ها در اختیار دو نهاد وزارت راه و شهرسازی و پلیس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز