خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

بازارگاه الکترونیک حمل بار رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۹۹۲

بازارگاه الکترونیکی حمل بار در اولین روز برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در رونمایی بازارگاه الکترونیکی حمل بار که امروز با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در نمایشگاه حمل و نقل انجام شد، محمد میرزایی‌‌‌‌منش مدیرعامل شرکت نت‌‌‌بار با بیان اینکه این سامانه در ۱۲ فاز به اجرا می‌‌‌رسد، گفت: در حال حاضر فاز یک این سامانه به اجرا رسیده است و می‌‌‌‌توانیم با راه‌‌‌‌اندازی این سامانه‌‌‌‌‌ها استانداردهای حوزه حمل بار را به معیارهای بین‌‌‌المللی نزدیک کنیم.

وی ادامه داد: شرکت‌‌‌‌ها می‌‌‌توانند از طریق این سامانه ثبت بار را انجام دهند و تمام سازوکار ثبت بار و جابجایی آن و مبالغ پرداخت شده بین شرکت و رانندگان به صورت شفاف در این سامانه ثبت می‌‌‌‌شود و ذینفعان می‌‌‌‌توانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت نت‌‌‌بار با بیان اینکه رانندگان باید برای استفاده از این بازارگاه مجهز به اپلیکیشن آن باشند، اظهار داشت: ایجاد بازارگاه الکترونیکی در جهت حذف هزینه‌‌‌‌‌‌های سربار و حذف دلالان واسطه‌‌‌‌‌گران در این بازار است و استفاده از این بازارگاه‌‌‌ها هزینه‌‌‌ای را به فعالان این صنعت اضافه نمی‌‌‌کند.

میرزایی‌منش با اشاره به دقت این سامانه در انجام جذب و توزیع بار تصریح کرد: در طول جذب و توزیع بار در سه مرحله راستی‌‌‌آزمایی صورت می‌‌‌گیرد تا مشکلی برای طرفین ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه رقیبی برای شرکت‌‌‌‌های باربری نیستیم، خاطرنشان کرد: تمام قیمت‌‌‌ها براساس نرخ مشخص شده در مصوبه تن بر کیلومتر است و تمام ضوابط در این زمینه را رعایت می‌‌‌کنیم.

مدیرعامل شرکت نت‌‌‌بار با بیان اینکه در حال حاضر چهار هزار و ۵۰۰ راننده عضو این سامانه هستند، ابراز داشت: مشکل رانندگان را نباید تنها به بارنامه، لاستیک و نرخ کمیسیون‌‌‌‌ها محدود کرد. امروز مشکل رانندگان کامیون به ویژه آنهایی که در حوزه تراتزیت فعال هستند، مشکل امنیت است که باید دولت به این حوزه توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز