خبرگزاری کار ایران

مظفری مطرح کرد:

استانداردسازی و کیفیت شرط اصلی اجرای پروژه‌ها در جزیره زیبای کیش

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۶۸۰

آیین کلنگ‌‌‌زنی هتل هفت ستاره برج‌‌‌های طلایی کیش با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رییس فراکسیون امید مجلس، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، سرمایه‌‌‌‌گذران و نمایندگان جوامع و اصناف جزیره و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه اقتصادی کیش انجام شده است گفت: در جزیره کیش یا کاری انجام ندهیم یا با استانداردسازی و کیفیت انجام دهیم و تاکید و دقت نظر معاونت اقتصادی بر فعالیت پروژه‌‌‌ها با طرح توجیهی ضرورتی برای استانداردسازی و کیفی سازی طرح ها و فعالیت‌‌‌ها در جزیره کیش است.

وی با بیان اینکه کاهش زمان اجرای پروژه‌‌‌ها با تسریع امور باید مورد توجه جدی قرار گیرد، اظهار داشت: در جزیره کیش در انجام امور باید دقت کنیم اگر قصد انجام کاری را داریم با کیفیت و رعایت استانداردها باشد در غیر این صورت و بدون لحاظ کیفیت بهتر است آن کار را انجام ندهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: امکانات ما از نظر اکوسیستم و زمین در جزیره کیش محدود است و باید در اجرای پروژه‌‌‌ها به این شرایط توجه کنیم.

وی افزود: برندسازی و ساخت پروژه‌‌‌‌ها بر اساس معماری کشور ما، شرایط اقلیمی و فرهنگی با ایجاد نماهای ویژه و ثبت این نماهای زیبا از دیگر مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان از حضور رییس فراکسیون امید مجلس در این مراسم تقدیر و از تلاش‌‌‌های حسین رباتی به عنوان سرمایه‌‌‌گذار توانمند بخش خصوصی تجلیل کرد.

این هتل در زمینی به وسعت ۱۶ هزار مترمربع و در ۱۰ طبقه با هزینه‌‌‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۱ هجری شمسی در جزیره کیش ساخته می‌‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز