خبرگزاری کار ایران

رئیس کنفدراسیون صادرات بیان کرد:

تعدد بخشنامه‌ها در حوزه صادرات غیرنفتی / با ممنوعیت‌های صادراتی بازارهایمان از دست می‌رود

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۵۰۷

رئیس کنفدراسیون صادرات گفت: مجلس در بررسی این بودجه باید ترتیبی اتخاذ کند که مشوق‌های صادراتی به روز به صادرکننده پرداخت شود تا از اثرگذاری لازم برخوردار شود نه اینکه مشوق صادراتی سال 95 هنوز در سال 97 پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران محمد لاهوتی رئیس کنفدراسیون صادرات با اشاره به مشکلات صادرکنندگان گفت: اولین موضوعی که باید مدنظر قرار گیرد اهمیت صادرات در شرایط امروز کشور است. صادرکننده شناسنامه‌دار ارز خود را به کشور برمی‌گرداند اما امروز مشکلات وجود دارد که این بازگشت را سخت کرده است. ما فرصتی برای از دست دادن نداریم و ممنوعیت‌های صادراتی باعث از دست رفتن بازارها می‌شود.

وی با اشاره به تعدد صدور بخشنامه‌ها گفت: براساس دستور رهبر انقلاب هرگونه تصمیم پیش از صدور بخشنامه باید با مشورت بخش خصوصی اتخاذ شود نه اینکه بخشنامه از پیش تعیین شده و یک جلسه مشورتی به صورت سوری با بخش خصوصی گذاشته شود و نظرات آنها اعمال نشود.

رئیس کنفدراسیون صادرات با اشاره به بودجه سال 98 گفت: مجلس در بررسی این بودجه باید ترتیبی اتخاذ کند که مشوق‌های صادراتی به روز به صادرکننده پرداخت شود تا از اثرگذاری لازم برخوردار شود نه اینکه مشوق صادراتی سال 95 هنوز در سال 97 پرداخت نشده است.

لاهوتی در پایان تصریح کرد: ما خواستار آن هستیم که تصمیم‌گیری در حوزه صادرات غیر نفتی در یک دستگاه متمرکز شود تا شاهد این تعدد بخشنامه‌ها نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز