خبرگزاری کار ایران

نماینده کشور نپال در گفت‌وگو با ایلنا:

علاقمند به واردات آجیل هستیم/ به تجارب ایران در زمینه نحوه مدیریت کشور در شرایط سخت نیازمندیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۶۹۹

عضو اتحادیه تعاونی‌های بین المللی منطقه آسیا و اقیانوسیه گفت: ما قصد واردات آجیل از ایران را داریم مخصوصا در محصولی مانند پسته که کیفیت بالایی در این کشور دارد و محصول صادراتی ایران محسوب می‌شود.

نیم نماینده کشور نپال و عضو اتحادیه تعاونی‌های بین المللی منطقه آسیا و اقیانوسیه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص دلایل حضور نپال در ICA اظهار کرد: با توجه به اینکه کشورهای عضو جزو کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه هستند نپال می‌تواند از این فرصت برای دریافت اطلاعات و آموزش‌های لازم و تکنولوژی کشورهای دیگر برای پیشرفت بیشتر خود استفاده کند.

وی در رابطه با همکاری‌های تجاری نپال با ایران خاطرنشان کرد: نپال کاملا آماده همکاری با ایران در زمینه‌های مختلف تجاری اعم از واردات و صادرات محصولات کشاورزی و کالاهای تجاری است.

نیم گفت: ما آمادگی داریم تجارب تجاری و توسعه‌ای خود را در اختیار ایران بگذاریم و قصد داریم از این همکاری‌ها در جهت پیشرفت نپال در منطقه استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: نپال به تجارب ایران در زمینه نحوه مدیریت کشور در شرایط سخت نیازمند است.

نماینده کشور نپال با اشاره به نیاز نپال به آجیل و خشکبار تصریح کرد: ما نیازمند تجارت با ایران در زمینه آجیل هستیم و مردم نپال مصرف بالایی در این زمینه دارند.

وی افزود: ما قصد واردات آجیل از ایران را داریم مخصوصا در محصولی مانند پسته که کیفیت بالایی در این کشور دارد و محصول صادراتی ایران محسوب می‌شود. 

وی گفت: امیدواریم بتوانیم همکاری‌های خوبی را با ایران در زمان تحریم‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز