خبرگزاری کار ایران

با صدور جوابیه‌‌‌ای؛

شرکت ملی گاز فیش‌حقوقی ۹۹ میلیونی را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۵۶۵

در پی درج خبری با عنوان« تحریم‌ها اثری ندارد؛ تصویر فیش حقوقی ۹۹ میلیون تومانی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران» در یک سایت خبری، روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با ارسال جوابیه‌ای، به این خبر پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، در پی درج خبری با عنوان« تحریمها اثری ندارد ؛ تصویر فیش حقوقی ۹۹ میلیون تومانی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران» در یک سایت خبری، روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با ارسال جوابیه‌ای، به این خبر پاسخ داد.

در بخشی از این جوابیه آمده است: «... مبلغ درج شده در فیش حقوقی آقای مهندس عراقی مدیر عامل سابق شرکت ملی گاز ایران مربوط به اعلامیه ای است که جهت حقوق و مزایای ۶ ماهه ایشان ( از تاریخ ۱/۱/۹۷ لغایت ۳۱/۶/۹۷ ) می باشد که به اشتباه در اعلامیه مذکور فقط بابت حقوق شهریور ماه درج شده است...»

متن کامل جوابیه به این شرح است:

احتراماً، عطف به درج خبری با عنوان « تحریم ها اثری ندارد ؛ تصویر فیش حقوقی ۹۹ میلیون تومانی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران» توضیحات این شرکت را جهت تنویر افکار عمومی ایفاد می دارد .

لذا خواهشمند است دستور فرمائید پاسخ ذیل مطابق با قوانین مطبوعات در اولین فرصت و با همان تیتر و عنوان در آن سایت خبری درج گردد .

به استحضار می رساند مبلغ درج شده در فیش حقوقی آقای مهندس عراقی مدیر عامل سابق شرکت ملی گاز ایران مربوط به اعلامیه ای است که جهت حقوق و مزایای ۶ ماهه ایشان ( از تاریخ ۱/۱/۹۷ لغایت ۳۱/۶/۹۷ ) می باشد که به اشتباه در اعلامیه مذکور فقط بابت حقوق شهریور ماه درج شده است ، لذا اطلاعات درج شده مربوط به حقوق یک ماه ایشان نبوده و تکذیب می گردد.

 مزید اطلاع آیا به نظر شما اگر فردی به این میزان حقوق برای یک ماه دریافت می کرد، مراجع نظارتی قبل از این به موضوع رسیدگی نمی کردند و سکوت می کردند؟

مجید بوجارزاده     

رئیس روابط عمومی                             

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز