خبرگزاری کار ایران

۳۰شرکت به لیست معافیت‌های مالیاتی افزوده شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۱۱۸

۳۰ شرکت با تایید سازمان بورس، فرابورس و همچنین بورس کالا مشمول بخشودگی مالیاتی ماده ۱۴۳ قانون مالیات‌های مستقیم شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان امور مالیاتی، نادر جنتی معاون مالیات های مستقیم موضوع بخشودگی مالیاتی ۳۰ شرکت با تایید سازمان بورس، فرابورس و همچنین بورس کالا را ابلاغ کرد.

در ابلاغیه نادر جنتی؛ معاون مالیات های مستقیم به مخاطبین/ ذینفعان، امور مالیاتی شهر و استان تهران و ادارات کل امور مالیاتی پیرامون تاییدیه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس و نیز بورس کالا موضوع بخشودگی مقرر در ماده ۱۴۳ قانون مالیات های مستقیم آورده است: پیرو بخشنامه ­های منتهی به شماره ۱۰۹/۹۷/۲۳۰/د مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ به منظور اعمال بخشودگی موضوع ماده ۱۴۳ قانون مالیات های مستقیم تعداد یک برگ فهرست مربوط به ۲۷ مورد تاییدیه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس و یک برگ فهرست مربوط به ۳ مورد تاییدیه شرکت های پذیرفته شده در بورس کالا از تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ لغایت ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ مربوط به دوره های مالی مندرج در فهرست مذکور موضوع پیوست نامه شماره ۴۰۹۱۴/۱۲۲ مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال می شود.

مقتضی است ادارات امور مالیاتی با عنایت به لیست های پیوست و تاییدیه های مربوط وفق مقررات اقدام نمایند. بدیهی است سایر موارد نیز به محض دریافت متعاقبا ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز