خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امور اراضی کشور:

۳۷۰ هزار هکتار از اراضی کشور تاکنون رفع تداخل شده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۰۴۷

رئیس سازمان امور اراضی کشور تاکید کرد: در اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید تاکنون مجموعا ۳۷۰ هزار هکتار از اراضی در سراسر کشور رفع تداخل شده و به اراضی زراعی کشاورزان اضافه شده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا اورنگی در سفری به استان اردبیل طی نشستی مشترک با رییس سازمان جهاد کشاورزی این استان و دیگر اعضای کمیسیون رفع تداخلات اراضی آخرین وضعیت تداخلات اراضی کشاورزی شرکت‌‌‌‌های کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس با زارعان منطقه و راهکارهای رفع تداخلات این اراضی را بررسی کردند.

وی در این نشست ضمن تشریح اقدامات انجام شده در مورد رفع تداخل اراضی گفت: پیام اصلی رفع تداخلات اراضی ملی، دولتی و مستثنیات کشاورزان، حمایت حاکمیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از کشاورزان و بهره‌‌‌‌‌‌برداران و رفع موانع پیش‌‌‌‌روی تولیدکنندگان بخش کشاورزی با هدف تقویت تولید و اقتصاد کشاورزی کشور در شرایط حساس کنونی است.

رئیس سازمان امور اراضی کشور ادامه داد: در راستای تحقق این هدف مهم، تاکنون ورود فنی و مقتدرانه اکثر مدیریت‌‌‌های امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها به خصوص استان اردبیل به موضوع مهم رفع تداخلات در کنار سایر فعالیت‌‌‌‌ها موفقیت‌‌آمیز  بوده و اردبیل در این زمینه جزو استان‌های پیشرو نیز بوده است.

اورنگی افزود: می‌‌‌‌توان اقدامات جهاد کشاورزی استان اردبیل برای رفع تداخلات اراضی را به عنوان پایلوت و الگو به سایر استان‌ها تعمیم داد.

وی اضافه کرد: در اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید تاکنون مجموعا ۳۷۰ هزار هکتار از اراضی در سراسر کشور رفع تداخل شده و به اراضی زراعی کشاورزان اضافه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز