خبرگزاری کار ایران

اعطای نشان «خلاقیت» به روابط عمومی همراه اول

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۶۰۷

روابط عمومی همراه اول موفق به دریافت نشان «خلاقیت» در پانزدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران شد.

به گزارش ایلنا،  در چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و پانزدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران که روز دوشنبه ۳۰ مهر ماه در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد، از روابط عمومی همراه اول با اعطای نشان «خلاقیت» تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی، احمد خرم وزیر اسبق راه و ترابری و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، سلیمان پاک سرشت معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعی از چهره های دست اندرکار روابط عمومی های کشور و رؤسای انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) برگزار شد، هیأت داوران سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با بررسی های به عمل آمده «نشان خلاقیت» را به دلیل توجه ویژه به مقوله نوآوری و رعایت استانداردهای خلاقیت در تولید محصولات ارتباطی به روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعطا کرد.

همچنین در این مراسم بر اساس رأی هیأت داوران پانزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، «امیر کیهان» از روابط عمومی همراه اول به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی ایران معرفی شد و لوح تقدیر دریافت کرد.

چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی روز دوشنبه ۳۰ مهر ماه با دو نشست علمی-تخصصی با موضوعات «روابط عمومی آینده» و «فضای مجازی و روابط عمومی آینده» با حضور اساتید برجسته داخلی و بین المللی در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز