خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت:

انتصابات جدید بر محور جوانگرایی خواهد بود/ تصمیم‌ها را پس از مشورت با اتاق فکر اتخاذ می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۹۸۱

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: انتصابات جدید حتما بر محور جوانگرایی خواهد بود تا با انرژی جدید جوانان وزارت صنعت پیش برود و مورد دیگر تشکیل اتاق‌های فکر است که مدون شده و مطمئن باشید هر تصمیمی بگیریم پس از عبور از این اتاق‌های فکر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، رحمانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در همایش روز ملی صادرات اظهار کرد: تامین مایحتاج عمومی مردم ، وفور کالا در بازار، توجه به ذخیره تولید و همچنین صادرات را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینک صادرات پیش‌ران توسعه اقتصاد کشور است، افزود: نوسانات ارزی فرصت‌هایی را هم ایجاد می‌کند. امسال 10 میلیارد دلار ارز وارداتی که در سال‌های قبل داشتیم تبدیل به تولید شده و ظرفیت‌های راکد فعال شده‌اند اما اگر در این نوسانات ثبات در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود اوضاع بهتر خواهد شد.

رحمانی در ادامه تصریح کرد: باید پیشنهادات بخش خصوصی و کارشناسان جمع بندی شود و پیگیری مورد نظر اتفاق بیفتد. تصمیماتی که باید حول محور قانون بهبود کسب و کار اتفاق بیفتد و اجرای آن باید به دقت انجام شود.

وی با اشاره به ابلاغ قانون بازنشستگی تصریح کرد: اخیرا قانون بازنشستگی اعلام شد و همه ما مکلف به اجرای آن هستیم اما افراد باتجربه‌ای را از دست خواهیم داد. انتصابات جدید حتما بر محور جوانگرایی خواهد بود تا با انرژی جدید جوانان وزارت صنعت پیش برود و مورد دیگر تشکیل اتاق‌های فکر است که مدون شده و مطمئن باشید هر تصمیمی بگیریم پس از عبور از این اتاق‌های فکر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز