خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام مطرح کرد:

تمام خدمات ترمینال سلام CIP می‌شود/ انجام پروازهای اربعین با ۷ آنلاین از اول آبان‌ماه/کاهش ۱۰ درصدی پروازهای خارجی

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۷۸۷

طبق گفته مسوولان فرودگاه حضرت امام(ره) پروازهای اربعین از اول آبان‌ماه شروع و تا ۱۸ آبان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، شهرام آدم‌نژاد با بیان اینکه ترمینال "سلام" پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد، گفت: تمام خدمات در ترمینال سلام CIP خواهد بود و تلاش می‌کنیم گیت گذرنامه حذف شود.

وی ادامه داد: موضوع آموزش نیروهای خدمات و پرسنل فرودگاه در راستای ارایه خدمات مسافران بسیار اهمیت دارد و در تلاش هستیم تمام نیروهای ترمینال سلام خدمات مورد نیاز را با کیفیت‌های بالا به مسافران ارایه دهند و موضوع آموزش برای ما بسیار مهم است.

آدم نژاد تاکید کرد: بدون افزایش نرخ تعرفه‌ها و بدون هزینه خدمات CIP به مسافران ارائه خواهیم کرد.

علی رستمی معاون امور فرودگاهی شرکت‌شهر فرودگاهی امام(ره) با اشاره به شروع پروازهای اربعین گفت: پروازهای اربعین از اول آبان‌ماه و تا ۱۸ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پروازهای اربعین با ۷ آنلاین انجام می‌شود، گفت: ۶ آنلاین داخلی و ۱ آنلاین عراقی پروازهای اربعین را انجام می‌دهند.

این مقام مسوول در فرودگاه امام(ره) ادامه داد: پیش‌بینی جابجایی ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی از فرودگاه امام‌(ره) را در این ایام داریم و امیدواریم پروازهای اربعین هم مانند پروازهای حج بدون مشکل برقرار شود.

وی همچنین با اشاره به میزان کاهش پروازهای خارجی با توجه به افزایش نرخ ارز گفت: سر جمع پرواز از فروردین تا امروز ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده که عدد قابل توجهی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز