خبرگزاری کار ایران

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور؛

شناسایی یک میلیون و ۹۰۰ هزار مودی جدید فاقد پرونده مالیاتی

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۲۲

تقوی نژاد از شناسایی یک میلیون و ۹۰۰ هزار مودی جدید فاقد پرونده مالیاتی خبر داد و گفت: در حال تشکیل پرونده و تعیین تکلیف این مودیان در جهت مفاد ماده ۲۱۹ قانون مالیات‌های مستقیم هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه مالیاتی، سید کامل تقوی نژاد، افزود: از سال 1395 تاکنون، با تکیه بر اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعات مودیان مالیاتی، واحدیابی های موثر و سایر اقدامات مربوط به مبارزه با فرار مالیاتی، تاکنون بالغ بر یک میلیون و 900 هزار مودی جدید شناسایی شده که از این تعداد، حدود 600 هزار مودی در سال 1396 شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه با ایجاد پایگاه اطلاعات مودیان مالیاتی و تقویت و افزایش سیستم های مکانیزه شناسایی مودیان، روند مبارزه با فرار مالیاتی سرعت یافته خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیارد و 300 میلیون رکورد اطلاعاتی مودیان به منظور تشخیص دقیق مالیات و شناسایی مودیان جدید در این پایگاه تجمیع و ثبت شده است.

تقوی نژاد همچنین از همکاری های دوجانبه با سازمان های اطلاعاتی، نظارتی، امنیتی و انتظامی و تنظیم تفاهم نامه با این سازمان ها و نهادها درخصوص تبادل اطلاعات و هم افزایی در شناسایی مجرمان و جلوگیری از فرار مالیاتی در کشور خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز