خبرگزاری کار ایران

رییس کل بیمه مرکزی مطرح کرد؛

افزایش بهره‌وری صنعت بیمه با بهره‌گیری از ارز دیجیتال

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۰۰۳

رییس کل بیمه مرکزی گفت: ورود فن‌آوری‌های نوین در صنعت بیمه یک نیاز جدی است و هرگونه مقاومت در این خصوص به زیان این صنعت تمام خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی در دیدار با معاونان و مدیران کل بیمه مرکزی با اعلام این مطلب افزود: تجمیع اطلاعات و تکمیل زیرساخت های شبکه ای در صنعت بیمه و دسترسی شرکت های بیمه به تحلیل اطلاعات، شرایط "برد - برد" را برای بیمه گران و بیمه گذاران ایجاد خواهد کرد.

رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از عملکرد صنعت بیمه برای دستیابی به شبکه گسترده دیجیتالی و استفاده از فن آوری های نوین، تصریح کرد: بهره گیری از ارز دیجیتالی کشور ما را یک گام دیگر به بهره وری مناسب نزدیک می‌کند و باید از این فرصت طلایی برای توسعه اقتصادی استفاده کنیم.

رییس شورای عالی بیمه با تشریح آخرین وضعیت صنعت بیمه به لزوم تقویت بخش نظارتی اشاره کرد و گفت: نظارت باید توأم با احترام و اعتماد باشد و همکاران من در امور نظارتی باید حرمت فعالان صنعت بیمه را در نظر داشته باشند.

وی در پایان بر ضرورت پاسخگویی به نیازهای بیمه گذاران تاکید کرد و از مدیران نهاد ناظر خواست تا با انرژیِ مضاعف و تلاش بیشتر مشکلات صنعت بیمه را برطرف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز