خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس کل بانک مرکزی؛

بیست و نهمین همایش سالانه بانکداری اسلامی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۰۹۴

بیست و نهمین همایش سالانه بانکداری اسلامی صبح امروز (شنبه) با حضور عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما آغاز شد.

در این همایش ۲ روزه قرار است بعد از سخنرانی محسن خوش طینت رییس موسسه آموزش عالی بانکداری به عنوان دبیر همایش، عبدالناصر همتی سخنرانی کند.

مدیران عامل بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، کارشناسان و اساتید دانشگاهی از جمله افراد حاضر در این همایش هستند. این همایش با محوریت چالش های حاکمیت شرکتی و مدیریت منابع و مصارف در شبکه بانکی کشور برگزار می شود.

در ادامه مراسم افتتاحیه این همایش آیت الله سیدمصطفی محقق داماد استاد دانشگاه تهران درباره جایگاه اصلی منع غرر در معاملات بانکی و حاکمیت شرکتی سخنرانی خواهد داشت و مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد نیز درباره تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر منابع و مصارف بانک های کشور سخن خواهد گفت.

گفتنی است، علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی، پیمان قربانی؛ معاون اقتصادی بانک مرکزی، غلامرضا پناهی؛ سرپرست معاونت ارزی، فرشاد حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی، امیر باقری معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و محمدرضا حسین زاده؛ مدیرعامل بانک ملی نیز در این همایش حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز