خبرگزاری کار ایران

نماینده ایران در هیئت عامل اوپک:

آقای ترامپ چرا مایوس شدید؟ خونسرد باشید وتحریم‌ها علیه ایران را متوقف کنید

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۰۱۵

نماینده ایران در هیئت عامل اوپک گفت: استفاده از ذخیره‌سازی‌های راهبردی نفت خام آمریکا تنها سبب افزایش قیمت‌های جهانی این کالای راهبردی می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسین کاظم‌پور اردبیلی اعلام کرد: فروش نفت خام از ذخیره‌سازی‌های آمریکا نشان می‌دهد که دیگر تولیدکنندگان توان افزایش تولید ندارند و این رویه تنها سبب بالا برددن قیمت‌های جهانی این ماده می‌شود.

وی پیش‌تر گفته بود: آزادسازی ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا نتیجه معکوس خواهد داشت و از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا خواسته بود تحریم‌ها علیه ایران را متوقف کند.

نماینده ایران در هیئت عامل اوپک خطاب به ترامپ گفت: آقای ترامپ خاطرتان هست؟ من پیش‌تر به شما گفته بودم.

وی ادامه داد: یک‌ماه پیش من به شما گفته بودم که به برداشت از ذخیره‌سازی‌های نفت خام خود پناه خواهید برد البته بر خلاف استفاده صحیح از آن، زیرا عربستان و روسیه قادر به افزایش تولید نفت خام نیستند.

کاظم‌پور اردبیلی گفت: روسیه و عربستان تاکنون تنها با استفاده از ذخیره‌سازی‌هایشان به رقم تولید خود افزوده‌اند، آنها با عرضه کم و دیرهنگام از قیمت‌های بالاتر استفاده خواهند کرد.

وی افزود: اکنون شما به استفاده از ذخیره‌سازی‌های نفت خام خود روی آورده‌اید و این سبب افزایش قیمت‌های جهانی این ماده می‌شود.

نماینده ایران در هیئت عامل خطاب به ترامپ گفت: آقای ترامپ چرا این قدر مایوس شدید؟ خونسرد باشید و آرامش خود را حفظ کنید؛ تحریم‌ها علیه ایران را متوقف کنید و دوباره به مذاکرات هسته‌ای ۱+۵ ملحق شوید و آن‌جا حرف‌های هسته‌ای خود را بزنید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز