خبرگزاری کار ایران

بازسازی دوباره واگن‎های ۳۰ تا ۳۹ ساله رجا

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۶۳۸

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به این که واگن‌های با عمر ۳۰ تا ۳۹ سال رجا تاکنون یک بار بازسازی و تعمیرات اساسی شده‌اند، گفت: با این حال این واگن ها طی یک برنامه و فرآیند مدون مجددمورد بازسازی قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، محمد رجبی با تاکید بر این که شرکت رجا علاوه بر اقدامات قبلی و جدید برای بازسازی و تعمیرات اساسی واگن‌های مسافری تحت اختیار، به دنبال افزایش کیفیت خدمات و کمیت جابه‌جایی مسافران ریلی است.

وی با اشاره به تحویل 39 دستگاه واگن تولید داخل در سال 96 به رجا، تصریح کرد: تا ماه آینده تعداد 11 دستگاه واگن مسافری دیگر ساخت یکی از شرکت واگن‌ساز داخلی تحویل رجا خواهد شد و با تحویل‌گیری تعدادی دیگر از شرکت واگن‌ساز ایرانی تلاش داریم در سال 97 تعداد واگن‌های جدید را به ناوگان رجا به 23 دستگاه برسانیم.

وی با اشاره به افزایش بهره‌وری واگن‌های در سیر شرکت رجا  ابراز امیدواری کرد: با افزایش گردش سیر حدود  80 واگن‌ همچنین ورود واگن‌های جدید در سال آینده، علاوه بر جابه‌جایی بیشتر مسافران در مسیرهای مختلف به ویژه محورهای آذربایجان و یزد، بتوانیم در مسیرهای جدید مانند: ارومیه، همدان و رشت نیز به هموطنان خدمت‌رسانی کنیم.

مدیرعامل رجا با تأکید بر اینکه با اقدامات فوق، حدود 2.5میلیون نفر به ظرفیت جابجایی مسافران رجا اضافه خواهد شد تأکید کرد: با برطرف شدن مسایل و مشکلات مربوط به خط و سیستم علائم و ارتباطات به ویژه دو خطه و 4 خطه کردن مسیرهای منتهی به تهران، به ظرفیت‌های موجود جابه‌جایی مسافر در بخش ریلی کشور بیش از 30 درصد اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز