خبرگزاری کار ایران

به همت قرارگاه خاتم(ص) انجام شد؛

نصب تجهیزات فوق سنگین در پتروشیمی مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۱۷۵

به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، تجهیزات فوق سنگین بزرگترین واحد اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجد سلیمان با موفقیت نصب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، تجهیزات فوق سنگین بزرگترین واحد اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجد سلیمان استان خوزستان با مشخصات تاور آمونیاک  R۳۴۰۱ به وزن ۵۶۰ تن و تاور T۲۰۰۱- Co۲ABSORBER به وزن ۳۷۸ تن در روزهای چهاردهم و پانزدهم مردادماه نصب شد.

این تجهیزات، مهمترین بخش تجهیزات فرآیندی واحد آمونیاک پروژه شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان محسوب می‌شود و نصب آن از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود که با استفاده از جرثقیل‌های فوق سنگین گروه تخصصی نوح(ع) از زیر مجموعه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) لیفت و نصب شد.

چند قطعه فوق سنگین دیگر در خردادماه و با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط قرارگاه در این مجتمع نصب شده بود و تجهیزات دیگری نیز در ماه‌های آینده و در مسیر تکمیل این مجتمع نصب خواهد شد.

گفتنی است؛ مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان با ظرفیت تولید سالانه چهار میلیون تن کود اوره و آمونیاک به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای پتروشیمیایی جهان با سرمایه‌گذاری چین و بخش خصوصی در حال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز