خبرگزاری کار ایران

تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود؛

نامه جمعی از اقتصاددانان به رییس‌جمهور درباره راهکارهای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۰۳۷

نامه مهم جمعی از اقتصاددانان کشور خطاب به ملت ایران و رییس جمهوری پیرامون چالش های اقتصاد ایران و راه‌حل‌های برون رفت از آن تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، جمعی از اقتصاددانان در نامه‌ای خطاب به ملت ایران و حسن روحانی ، رییس جمهور به بیان مشکلات اقتصاد کشور پرداخته واز ایشان در خواست کرده‌اند برای حل هرچه سریع‌تر مشکلاتی که اقتصاد در شرایط کنونی با آن دست به گریبان است اقدام کند.

در این نامه ابتدا در 29 بند مروری سریع بر دلایل بحران کنونی اقتصاد اشاره شده و نشان داده می‌شود اقتصاد ایران با یک بحران چند لایه و بسیار گسترده روبروست که امکان رویارویی غیر برنامه‌ای و با اقدامات جزئی نگر و جزیره‌ای در آن وجود ندارد و تنها به شیوه‌ای برنامه ریزی شده و فقط از مسیر یک برنامه متکی بر دانش و تجربه کارشناسان مستقل همراه با مشارکت فعال نهادهای مدنی قابل حل و فصل است.

در ادامه این نامه اقتصاددانان به اصول حاکم بر این برنامه پیشنهادی برای برون رفت از بحران کنونی می پردازند که به طور خلاصه در 19 بند بیان شده است.

این نامه تا کنون به امضای تعدادی از اساتید اقتصاد دانشگاه های سراسر کشور رسیده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز