خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر نیرو انجام شد؛

آغاز ساخت مخزن 10 هزار مترمکعبی آب در میبد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۹۴۹

ساخت یک باب مخزن 10 هزار مترمکعبی آب با پیش بینی یک‌هزار و 650 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با حضور وزیر نیرو در شهرستان میبد آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب (ابفا) استان یزد در حاشیه شروع عملیات اجرایی این مخزن به خبرنگاران گفت: برای ساخت این مخزن و انتقال آب، 11 کیلومتر خط انتقال، سه کیلومتر خط جمع‌آوری آب و حفر چهار حلقه چاه برای مدت 15 ماه پیش بینی شده است.

علی اسلامی هدف از اجرای طرح یادشده را افزایش میزان ذخیره آب در مخازن ، امکان اختلاط آب چاه‌ها با آب انتقالی و آبرسانی یکنواخت در سطح میبد عنوان کرد و یادآور شد: در مناطق مختلف این شهر کیفیت آب متفاوت است که آب مصرفی باید یکنواخت باشد تا رضایت مندی مردم شهرستان نسبت به طرح آبرسانی جلب شود.

مدیر عامل آبفا یزد خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که مد نظر شرکت یادشده است تامین آب شرب مردم در شرایط بحرانی است .

اسلامی افزود: برای اینکه بتوانیم حداقل آب مردم را در شرایط بحرانی در مدت 48 ساعت تامین کنیم نیاز به تامین زیرساخت ها و ایجاد مخازن آب هست .

وی گفت: استان یزد از لحاظ زیرساخت و تامین مخازن آب در کشور در رتبه دوم قرار دارد، امیدواریم با افزایش مخازنی که در دست ساخت است، استان به رتبه نخست ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز