خبرگزاری کار ایران

خبر خوش وزیر نیرو به مردم سیستان و بلوچستان:

احداث نیروگاه ۵۴۰ مگاواتی برق از مرداد ماه امسال آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۳۳۵

وزیر نیرو گفت: عملیات اجرایی نیروگاه 540 مگاواتی برق مردادماه سال جاری توسط گروه مپنا در سیستان و بلوچستان آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، رضا اردکانیان در نشست بررسی مشکلات صنعت آب و برق سیستان و بلوچستان که با حضور استاندار و اعضای مجمع نمایندگان این استان تشکیل شد، اظهار داشت: مصمم هستم که هر دو ماه یک بار یک جلسه یک و نیم تا دوساعته را در دفتر وزیر نیرو با حضور مدیران ارشد و در صورت لزوم مدیران استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به قصد پیگیری مستمر طرح های آب و برق زیر مجموعه وزارت نیرو مربوط به سیستان و بلوچستان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: پرونده‌ای برای تامین آب پایدار و دراز مدت استان باز خواهیم کرد به طوری که در کوتاه ترین زمان ممکن با مشارکت نمایندگان و کارشناسان به یک طرح مورد وفاق برسیم برنامه تامین آب پایدار در افق بلند مدت برای استان و سپس تمام فعالیت ها را بر طبق این برنامه پیش خواهیم برد.

وزیر نیرو از تشکیل کارگروه استانی سازگاری با کم‌آبی در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: ریاست این کارگروه برعهده استاندار است و فعالیت‌های مرتبط با لین کارگروه به‌زودی در این استان آغاز می‌شود.

اردکانیان بیان کرد: در بحث برق تا نیمه مرداد با توجه به مجموعه فعالیتهایی که صورت گرفته، عملیات اجرایی نیروگاه بزرگ 540 مگاواتی را در سیستان و بلوچستان آغاز خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز