خبرگزاری کار ایران

در دیدار روسای کل گمرکات دو کشور صورت گرفت:

تسهیلات جدید گمرکی میان گمرکات ایران و جمهوری آذربایجان

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۴۹۵

روسای کل گمرکات ایران و جمهوری آذربایجان دیدار و در خصوص تسهیلات جدید گمرکی میان دو کشور با هدف تسهیل تجارت و ورود و خروج مسافران توافق کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از گمرک؛ مشکلات بیمه و تضمین ورود موقت سواری ها از کشور آذربایجان در نشست مشترک میان روسای گمرکات جمهوری اسلامی ایران و کمیته دولتی گمرکات جمهوری آذربایجان مطرح و بحث و بررسی شد.

بنابراین گزارش؛ در این نشست فرود عسگری رئیس کل گمرک ایران و صفر مهدی اف رئیس کل گمرک جمهوری آذربایجان طی مذاکراتی بر حل و فصل موانع تجاری و تسهیل مبادلات کالایی میان دو کشور تاکید کردند.

در این مذاکرات همچنین درباره حل مسائل تبادل الکترونیکی داده ها و تسهیل انجام تشریفات گمرکی با دریافت اطلاعات دو سویه ترخیص از هردو کشور تاکید شد.

در این نشست که با هدف گسترش همکاری ها و افزایش تعاملات فی مابین گمرکات دو کشور برگزار شد، رییس کل گمرک ایران و هیات همراه وناظرین و مدیران گمرکات مشترک مرزی و رییس کمیته دولتی گمرکات آذربایجان با بررسی مشکلات وموانع موجود، مواردی را جهت بهبود روابط گمرکی و تسهیل تشریفات پیشنهاد کردند.

دو طرف همچنین در خصوص مبادله تصاویر اسکن شده محموله‌های ترانزیتی نیز تبادل نظر کردند. نشست مشترک روسای گمرکات جمهوری اسلامی ایران و کمیته دولتی گمرکات جمهوری آذربایجان در جلفا برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز