خبرگزاری کار ایران

در قالب نامه‌ای مطرح شد؛

درخواست ۱۰۲ نماینده برای حل مشکلات اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۸۷۳

عضو هیات رییسه مجلس نامه ۱۰۲ نماینده خطاب به رییس جمهور و رییس قوه قضاییه برای رسیدگی به شرایط اقتصادی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایلنا؛ محمدعلی وکیلی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۳ تیر) با اشاره به نامه ۱۰۲ نماینده خطاب به رییس جمهور و رییس قوه قضاییه ادامه داد: تعداد ۱۰۲ نماینده طی نامه ای خطاب به حسن روحانی رییس جمهور و آیت الله صادق آملی لاریجانی خواهان توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور و یادآوری مواردی از جمله کنترل نقدینگی و سوق دادن آن به سمت تولید، ارائه بسته حمایتی ویژه طبقات محروم، واگذاری طرحهای نیمه تمام به مردم و ایجاد جاذبه برای سرمایه گذاری مردم، ساماندهی نظام بانکی و ایجاد جاذبه برای سرمایه‌گذاری مردم در بانک ها شدند.

وی تصریح کرد: نمایندگان همچنین خواهان حمایت حداکثری قوه قضاییه از سرمایه گذاری و ایجاد فضای امن و آرام برای فضای کسب و کار و برخورد با احتکار گران و سوداگران، همچنین بسیج امکانات نهادها، بنیادهای عمومی وابسته به بخش های حاکمیتی و نیروهای مسلح برای کمک به حل مشکلات مردم در شرایط کنونی، پاسخگویی بهنگام نسبت به شایعات و ابهامات و تفویض اختیارات به استانداران در شرایط امروز برای استفاده از امکانات منطقه ای، تسهیل فضای کسب و کار داخلی شدند.

عضو هیات رییسه مجلس گفت: مجلس طی نامه‌ای اعلام آمادگی کرده که آماده است برای برون رفت از شرایط کنونی و همچنین انجام ماموریتهای فوق الذکر در صورت نیاز به اخذ مجوز در قالب طرح یا لایحه اقدام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز