خبرگزاری کار ایران

۴طرح مشترک وزارتخانه‌های کار و ارتباطات/ایرانیان کُد کار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۴۵۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای ۴ طرح مشترک بین این وزارتخانه با وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ علی ربیعی صبح امروز (سه شنبه) در نشست مشترک وزیران ارتباطات، کار و مدیرعامل تامین اجتماعی با اعلام این خبر گفت: اقدام مشترک طرح شغل برای همه ایرانیان است؛ در حال حاضر حدود ۲۳ میلیون نفر تعداد کارمندان، بازنشستگان و افراد فعال است در سایر دستگاه ها است.

وی توضیح داد که براساس این طرح تفاضل افرادی که تازه وارد بازار کار می‌شوند با افراد شاغل محاسبه خواهد شد. به گفته وزیر کار، به هر ایرانی که به سن ورود به بازار کار برسد، کدی تعلق خواهد گرفت.

ربیعی دراره همکاری دوم وزارت کار، سازمان تامین اجتماعی و وزارت ارتباطات اظهارداشت: کار دوم شناسه رفاهی ایرانیان است که از دهک‌های پایین شروع شده و در حال رسیدن به دهکهای بالای جامعه است.

این عضو کابینه خاطرنشان کرد: شناسه رفاهی با اتکا به پایگاه اطلاعاتی ایرانیان خواهد بود. وزیر کار توضیح داد که پایگاه اطلاعاتی ایرانیان از اقدامات مشترک این وزارتخانه و وزارت ارتباطات بوده و در جلسه آتی هیات وزیران درباره آن بحث و بررسی خواهد شد.

ربیعی سومین اقدام مشترک وزارت کار و وزارت ارتباطات را در حوزه های خدمات به مردم و دولت الکترونیک عنوان کرد و افزود: کار مشترک چهارم ما طرح تکاپوی اشتغال در حوزه های آی سی تی است؛ ما در سال های ۹۴ تا ۹۶ نتایج خوبی از این طرح گرفتیم.

وی همچنین از سرمایه‌گذاری جدید ۲۰ میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی در حوزه استارتآپ ها از امروز خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز