خبرگزاری کار ایران

خرید اینترنتی درب ضد سرقت و ضد حریق

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۱۱۸

درب‌های امنیتی به انگلیسی Security Door در انواع مختلفی تولید می‌شوند؛ درب ضد سرقت، درب ضد حریق، درب ضد آب و درب ضد گلوله.

به گزارش ایلنا، سارقان همیشه به دنبال ساده ترین راه برای ورود به ساختمان هستند و درب ورودی یک ساختمان اولین جایی است که با آن برخورد می کنند، تحقیقات نشان داده که هر سارق چند دقیقه برای باز کردن درب ورودی زمان صرف می‌‌کند و اگر موفق نشد برای اینکه شناسایی نشود، محل را ترک می‌‌‌کند.

درب ضد سرقت یکی از انواع درب‌های امنیتی است که در برابر ورود دزد به ساختمان مقاوم است، همچنین یک درب‌‌‌‌های ضد سرقت خوب باید در برابر آتش‌‌‌سوزی، صدا، رطوبت و سرما هم مقاوم باشد.

درب‌‌های ضد سرقت بیشتر به عنوان ورودی ساختمان‌‌‌های مسکونی بزرگ، ساختمان‌‌‌های تجاری و مراکز مهم دولتی مانند بانک‌‌ها استفاده می‌‌‌شوند.

امروزه علاوه بر درب ضد سرقت برای افزایش امنیت ساختمان از پنجره‌‌‌های امنیتی ضد سرقت هم استفاده می‌‌‌شود.

اجزا و قطعات درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت

قفل یکی از اجزای مهم درب های ضد سرقت محسوب می شود، امروزه بیشتر از قفل هوشمند برقی یا الکترونیکی برای درب ضد سرقت استفاده می شود.

قفل های هوشمند محبوبیت بالایی دارند، برای ورود باید یک کلید الکترونیکی داشته باشید و به راحتی می توانید درب را با گوشی هوشمند خود کنترل کنید. اگر کسی بخواهد به زور وارد شود آلارم قفل به صدا درآمده و صاحبخانه را آگاه می کند.

لولا

یکی دیگر از اجزای مهم درب ضد سرقت، لولا می باشد. لولای درب ضد سرقت از داخل و خارج پنهان است و سارق نمی تواند به راحتی با اهرم کردن لولا درب را باز کند.

زنجیر درب

یکی از اجزای اختیاری درب ضد سرقت، زنجیر درب می باشد، این باعث می شود که درب را کمی باز کنید و شخصی که پشت درب است را به راحتی ببینید.

چشمی

یک لنز کوچک است که به افراد اجازه می دهد بدون باز کردن درب، فردی که بیرون است را ببینند.

انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت از نظر جنس قاب به انواع مختلفی تقسیم می شود؛

درب ضد سرقت چوبی: این نوع درب ضد سرقت می تواند یک درب چوبی یا یک درب کامپوزیت با روکش چوب باشد، ساختار درونی این نوع درب ها می تواند چوب یا پشم سنگ نسوز باشد.

درب ضد سرقت فولادی یا آهنی: درب ضد سرقت آهنی دارای یک ساختار درونی چوبی یا پلی اورتان می باشد، اما روکش آن می تواند فولادی یا آهنی باشد.

درب ضد سرقت آلومینیومی: درب های ورودی آلومینیومی هم دارای روکش آلومینیومی یا چوبی می باشند. درب ضد سرقت آلومینیومی عایق حرارتی خوبی هستند و ویژگی های امنیتی پیشرفته را فراهم می کنند.

ساختار درونی درب ضد سرقت آلومینیومی از پشم سنگ نسوز یا فوم پی یو ساخته می شود.

درب ضد سرقت کامپوزیت: این نوع درب ضد سرقت دارای ساختار درونی پوشیده شده با شیشه و پلاستیک یا چوب می باشد و روکش آن چوب یا آلومینیوم است.

درب ضد سرقت PVCu: در این نوع درب ها ساختار درونی پر از چوب یا فوم پی یو می باشد.

کارشناسان بر این باورند که برای ساختمان های مسکونی درب ضد سرقت چوبی و برای کارگاه ها و کارخانه ها درب ضد سرقت فولادی یا آهنی بهترین انتخاب می باشد.

درب ضد حریق

درب ضد حریق یا درب ضد آتش به انگلیسی Fireproof door یا Fire door یکی از انواع درب های امنیتی است که در برابر آتش، حرارت و دود مقاوم بوده و به عنوان درب خروج اضطراری هم استفاده می شود.

استفاده از درب های ضد حریق در مراکز دولتی مانند بیمارستان ها، فرودگاه ها، ورزشگاه ها و نیروگاه ها، کارخانه ها، کتابخانه ها و حتی درب ورودی آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی و تجاری ضروری می باشد.

بیشتر درب های ضد حریق از آهن یا فولاد ساخته می شوند ولی ساختار درونی آن ها می تواند از جنس شیشه، سنگ گچ، فولاد، چوب، تخته ورمیکولیت و آلومینیوم ساخته شود.

درب های ضد حریق بر اساس زمان مقاومتی که در برابر آتش و حرارت دارند با هم متفاوت هستند؛ یک درب ضد حریق می تواند 20 دقیقه، 30 دقیقه، 45 دقیقه، 60 دقیقه و یا 90 دقیقه در برابر آتش مقاومت کند.

یک درب ضد سرقت استاندارد باید دارای لولای فولادی ضد حریق، نوار دود بند، قفل و دستگیره خروج اضطراری باشد. بیشتر درب های ضد حریق به یک سیستم مغناطیسی زنگ خطر آتش سوزی متصل هستند که در هنگام آتش سوزی خود به خود بسته می شوند.

همچنین برخی درب های ضد سرقت دارای یک پنجره شیشه ای ضد حریق می باشند.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

سایت درکو بورس انواع درب‌های ضد سرقت ساخت کشورهای ایران، چین و ترکیه است که می‌توانید از میان صد ها مدل متنوع درب دلخواه خود را با مشاوره رایگان از ما خریداری کنید.

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از سلیمی جهرمی، پلاک ۱۵۱، واحد ۶

تلفن: 44978975 021 | 44978974 021
موبایل: 09123931009 | 09128332690

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز