خبرگزاری کار ایران

آمار فروردین ۹۷ نشان داد:

گردش ۶۸ نماد در تالار شیشه‌ای

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۰۲۱

آمارهای منتشر شده از سوی بورس تهران نشان می دهد در نخستین ماه سال جاری تعداد ۳۹ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۲۹ نماد متوقف شد.

به گزارش ایلنا؛ در فروردین ماه امسال تعداد ۳۹ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۲۹ نماد متوقف شد که این آمار در مدت مشابه سال ۹۶ به ترتیب ۴۱و ۳۷ نماد در آمارها به ثبت رسیده بود.

همچنین نگاهی به تازه ترین آمارهای منتشر شده نیز مشخص می کند: در این مدت تعداد ۱۱۹ نماد در بازار اول بورس باز و ۸ نماد در این بازار بسته شده که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۸ و ۱۱ نماد بوده است.

این گزارش می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۹۶ به میزان ۳۹ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۳۶ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۴۶ و ۴۸ نماد بوده است.

در فروردین ۹۶ تعداد ۱۱۵ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۳ نماد در این بازار بسته شده که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۷۲ و ۲۵ نماد بوده است.

افزون بر این در سال گذشته تعداد ۸۹۱ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۸۰۶ نماد متوقف شده که این آمار در سال ۹۵ به ترتیب ۹۸۶ و ۹۳۴ نماد بوده که نشان از کاهش رفت و آمدهای بورس در سال ۹۶ دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز