خبرگزاری کار ایران

مدیر عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

سواپ روزانه ۱۵ هزار بشکه نفت از نکا/با توقف سواپ روسیه و قزاقستان از مبادله نفتی با ایران کنار رفتند

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۲۱۰

مدیر عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: فعلا فقط از ترکمنستان نفت می‌گیریم و معادل آن را در خارگ به مشتریان این کشور تحویل می‌دهیم.

غلامحسین گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره میزان سواپ نفت از پایانه نکا اظهار داشت: فعلا متوسط روزانه سواپ در نکا 10 تا 15 هزار بشکه در روز است ولی این پایانه قابلیت دارد که با ظرفیت فعلی  200 هزار بشکه در روز سوآپ انجام دهد.

وی افزود: فعلا فقط از ترکمنستان نفت می‌گیریم و معادل آن را در خارگ به مشتریان این کشور تحویل می‌دهیم. 

مدیر عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران یادآور شد: بیشتر مشتریان ترکمنستان در جنوب کره و ژاپن است و البته بسته به این دارد به چه کشوری قصد فروش داشته یا کشور واسطه چه مقصدی را در نظر گرفته است.

 وی با بیان اینکه قبل از توقف سواپ از قزاقستان و روسیه هم نفت دریافت می‌کردیم، گفت: ما تاسیساتی داریم که باید ما از آن استفاده کنیم اما وقفه در این عملیات باعث شد که خسارت‌هایی به ما وارد شود.

گرامی یادآور شد: در حال حاضر تاسیسات پایانه‌ها آماده افزایش ظرفیت و اجرایی شدن پروژه سواپ در دیگر نقاط است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز