خبرگزاری کار ایران

درخواست معاون وزیر اقتصاد از دولت برای پرداخت حقوق کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۸۵۳

معاون وزیر اقتصاد از دولت درخواست کرد که حقوق کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت زودتر پرداخت شود و گفت: عده‌ای از کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت در سراسر کشور از سال ٨٤ تا ٩٤ زحمت کشیدند و با تمام محدودیت‌ها و کمبود امکانات به فعالیت خود ادامه دادند و حدود سه سال است که در ازای خدمات سهام عدالت وجهی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی‌سازی در آیین نکوداشت ساماندهی سهام عدالت در واکنش به اعتراض عدم دریافت حقوق یکی از کارکنان تعاونی سهام عدالت و نداشتن امنیت شغلی گفت: عده‌ای از کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت در سراسر کشور از سال ٨٤ تا ٩٤ زحمت کشیدند و با تمام محدودیت‌ها و کمبود امکانات به فعالیت خود ادامه دادند و حدود سه سال است که در ازای خدمات سهام عدالت وجهی دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: از دولت استدعا دارم مبلغی را برای این کارکنان در نظر بگیرند تا در سال جدید به آنها پرداخت شود.  سال گذشته هفدهم اسفند ماه سامانه سهام عدالت افتتاح شد که از افتخارات کشور محسوب می‌شود و در طول یک سال ١٤٠ میلیون خدمت الکترونیک ارائه کرده است.

پوری حسینی افزود: امروز برای ٤٩ میلیون نفر این سامانه برنامه‌ریزی شده و ما موفق شدیم صورتحساب الکترونیکی برای افرادی که شماره حساب و کد شبای خود را ارائه داده بودند، صادر کنیم.

معاون وزیر اقتصاد افزود: کلیه خدمات این سامانه به صورت رایگان انجام شد اما ما در سهام عدالت مظلوم واقع شده‌ایم.

وی گفت: عده‌ای از سهامداران ما (کمیته امداد و بهزیستی) از تخفیف برخوردارند و امروز سهامشان ٢.٥ میلیون تومان ارزش دارد و اگر تلاش‌های اصل ٤٤ نبود امروز شاهد موفقیت و ساماندهی سهام عدالت نبودیم.

پوری حسینی افزود: از ٢٠ گروه مشمولین ١٩ گروه تا به امروز سود دریافت کرده‌اند و سود کارمندان دولت و بازنشستگان هم تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

معاون وزیر اقتصاد با انتقاد از برخی رسانه‌ها در زمان واریز سود گفت: متاسفانه در دی ماه زمانی که ٢٦ هزار تومان واریز شد برخی رسانه‌ها این میزان پرداختی را به سخره گرفتند.

وی در خاتمه گفت: مرحله نهایی ارائه ورقه سهم مشمولین است که لایحه‌ای را تقدیم مجلس کردیم و امیدواریم در سال آینده صادر و به دست مشمولین برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز