خبرگزاری کار ایران

خرید آنلاین ارز با توریست کارت

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۳۲۴

صراف بانک محصول جدید بانک ملت است که با کمک این سامانه و در قالب توریست کارت امکان خرید آنلاین ارز برای افراد خارجی وجود دارد.

به گزارش ایلنا؛ هادی سپانلو در مراسم رونمایی از ۴ محصول جدید بانک ملت گفت: کیف پول الکترونیک برای اولین بار از سوی بانک ملت ارایه خواهد شد.

مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت اظهار داشت: در هفت ماه گذشته بالغ بر یک و نیم میلیون نفر در سیستم همراه بانک پلاس بانک وارد شده‌اند.

وی افزود: خدمات جدید بانک امکان ارایه خدمت در قالب همراه پلاس به مشتریان تمام بانک‌ها را دارد. در عین حال کیف پول الکترونیک قابلیت شارژ داشته و افراد می‌توانند به جای همه حساب‌ها تبادلات و خریدها را بدون نیاز به رمز و سایر اطلاعات در محیط امن انجام دهند.

این مسئول در بانک ملت تاکید کرد: واریز وجه به حساب افراد با شماره موبایل در قالب کیف پول امکانپذیر است و کیف پول باعث می شود افراد بتوانند بدون نگرانی مبالغ را جابجا کنند.

سپانلو دومین محصول بانک را فعالیت صراف بانک برشمرد و افزود: در قالب توریست کارت امکان پرداخت وجه نقد و خرید آنلاین وجود دارد.

وی، امکان تبادل ریال با دلار و یورو در قالب صراف الکترونیک را مورد تاکید قرار داد و گفت: توریست کارت صرفا برای افراد خارجی پیش‌بینی شده است.

مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت اظهار داشت: این دستگاه برای اولین بار در هتل عباسی اصفهان فعال می‌شود.

سپانلو ادامه داد: سومین محصول بانک ملت، سامانه مدیریت صندوق‌های قرض‌الحسنه محلی است که ویژگی‌های فین‌تکی دارد و نیاز به مراجعه به بانک نیست. صندوق های تک شعبه‌ای و خانگی جامعه هدف بانک است و در حال حاضر ۱۴۴۶ صندوق در بانک فعال است.

وی افزود: این سامانه هم اکنون فعال است و گزارش‌های مختلفی را می‌توان از این سامانه دریافت کرد. همچنین اتصال به این سامانه و فعالیت در ۶ مرحله قابل انجام است و بزودی اپ موبایلی این سیستم نیز ارائه خواهد شد.

سپانلو تصریح کرد: چهارمین محصول سامانه بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقیقی کسب و کار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز