خبرگزاری کار ایران

بورس کالا اعلام کرد:

عرضه بیش از ۸۳ هزار تن فولاد در تالار محصولات صنعتی

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۸۱۴

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا امروز میزبان عرضه ۹۴۸ تن انواع تیرآهن، یک هزار و ۵۱۶ تن انواع میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان و ۸۱ هزار و ۳۵۰ تن ورق گرم و سرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان است.

به گزارش ایلنا، در تالار محصولات صنعتی و معدنی امروز ( دوشنبه، ۲۳ بهمن ماه) یک هزار و ۳۲۰ تن مس مفتول، ۳ هزار تن مس کاتد، ۲۰ هزار تن مس کم عیار، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها ،۱۹۰ تن سولفور مولیبدن، ۳ هزار تن سیمان مرکب، ۱۰۰ تن شمش روی عرضه می‌شود.

این گزارش حاکی است، ۲۰۰ تن گوگرد پودر، ۴۴ هزار و ۵۰۰ تن قیر و ۳۰۰ تن عایق رطوبتی نیز در تالار صادراتی عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، ۱۰۲ هزار و ۸۹۶ تن وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه می شود.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۹ هزار و ۶۰۰ تن گندم خوراکی، ۱۷۰ تن عدس درشت، ۵ هزار و ۳۵۰ تن شکر سفید، یک هزار و ۵۰۰ تن روغن خام و ۳۲۵ هزار قطعه جوجه یک روزه است.

علاوه بر این ۳ هزار و ۸۳۴ تن ذرت دانه ای نیز در قالب طرح قیمت تضمینی و در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

بازار فرعی بورس کالای ایران در این روز عرضه ۴۵۸ تن گوشت منجمد، ۱۰۰ تن کره لاکتیکی و یک هزار و ۳۱ تن ضایعات فلزی و ۵۰ تن روغن کارکرده لوکوموتیو را تجربه می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز