خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

مشکلی بابت ارسال سوخت مایع نداریم / استقرار ۳۰ ایستگاه سوخت رسانی سیار در مسیرهای منتهی به تهران

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۴۵۳

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: موجودی نفت سفید و نفت گاز انبارها کاملا تکمیل است و مشکلی بابت تامین سوخت وجود ندارد، فقط با توجه به بارندگی ها مشکل بسته بودن راه‌ها و امکان در راه ماندن تجهیزات سوخت رسان وجود دارد.

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره وضعیت سوخت رسانی مایع با توجه به بوردت هوا در کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه هواشناسی پیش بینی کرده ورود جبهه هوای سرد به کشور بخصوص در استان‌های غربی و شمالی کشور را شاهد هستیم، ستاد مدیریت بحران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی روز پنج شنبه تشکیل جلسه داد و تمهیدات لازم دیده شد.  

وی در ادامه از استقرار 30 دستگاه سیار سوخت رسانی بنزین در مسیرهای منتهی به تهران کرج و تهران قم خبر داد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: در حال حاضر موجودی نفت سفید و نفت گاز انبارها کاملا تکمیل است، هماهنگی‌ها انجام شده و مشکلی بابت تامین سوخت وجود ندارد، فقط با توجه به بارندگی‌ها، مشکل بسته بودن راه‌ها  و امکان در راه ماندن تجهیزات سوخت رسان وجود دارد.

وی تصریح کرد: هم اکنون موجودی جایگاه‌ها را تا جایی که توانسته‌ایم تامین کرده‌ایم و  برای مناطقی که سردسیر است و نیاز به سوخت مایع دارند کاملا تامین سوخت می‌شوند.

وی ادامه داد: خانوارها بر اساس سهمیه‌ای که دارند سوخت خود را دریافت می کنند.

کاهی درباره سوخت رسانی به مناطق زلزله زده نیز بیان کرد: ما برای کرمانشاه روزانه بیش از یک میلیون لیتر بنزین، یک میلیون لیتر نفت سفید و بیش از یک میلیون 600 هزار لیتر توزیع نفت گاز داریم و از  22 آبان ماه (زمان وقوع زلزله) تا 3 بهمن ماه حددود 28 میلیون لیتر بنزین، 31 میلیون لیتر نفت سفید و بیش از 40 میلیون لیتر نفت‌گاز توزیع کردیم.

وی میانگین مصرف بنزین در کل کشور را نیز  80 میلیون لیتر و میانگین ماهیانه را حدود 77 میلیون لیتر اعلام کرد و گفت: در فصل بارنگی با توجه به اینکه توصیه می‌شود مردم خودروها را بیرون نیاورند، مصرف بنزین افزایش پیدا نمی‌کند مگر در شرایطی که مردم در راه مانده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز