خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق مالی توسعه تکنولوژی گفت:

ارائه وام به استارت‌آپ برابر با خیانت به جامعه استارت‌آپی است

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۳۷۰

مدیر صندوق مالی توسعه تکنولوژی گفت: ارائه هرگونه وام به استارت‌آپ‌ها یک خیانت به جامعه استارت‌آپی است و مسوولان باید این مساله را متوجه شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، رضا زرنوخی در نشست خبری وزیر ارتباطات با استارت آپ‌ها درباره مسائل و مشکلات کسب و کارهای نوپا گفت: استارت‌آپ‌ها در حال فعالیت هستند و مساله مشکلات آنها ناشی از عدم بهره‌وری و ناکارآمدی دولت در این حوزه است. باید موضوع استارت‌آپ‌ها و مسائل استارت‌آپ‌ها را عمیق دید. من از دعوای آینده اکوسیستم استارت‌آپی ایران نگران هستم.

وی افزود: باید اکوسیستم استارت‌آپی از دانش‌بنیان و مواردی از این دست مجزا شوند در حال حاضر دولت پول ندارد و باید از این فضا برای درآمدزایی مفید استفاده کند. ارائه هرگونه وام به استارت‌آپ‌ها به معنای خیانت به جامعه استارت‌آپی است و مسوولان باید این مساله را متوجه شوند. 

 مدیر صندوق مالی توسعه تکنولوژی تاکید کرد: یکی از مسائل مهم که باید به آن توجه شود، فقر نیروی انسانی در حوزه کسب و کارهای استارت آپی است. در حقیقت هر صاحب کسب و کاری باید خودش نیروی مورد نیاز خود را تامین کند و هیچ بخشی از دولت در زمینه مهارت آموزی برای این حوزه وارد نشده که باعث شده تا نیروی مورد نیاز و مناسب وجود نداشته باشد.

زرنوخی افزود: بر اساس گزارش‌های منتشر شده، تا امروز 700 تا 800 میلیارد تومان در حوزه سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها هزینه شده که تمامی این بودجه از بخش خصوصی تامین شده؛ موضع دولت در استارت آپ‌ها استارت‌آپ سواری است اما باید دولت کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز