خبرگزاری کار ایران

معاون فروش کرمان موتور خبر داد:

تولید النترا و توسان در ایران

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۴۴۱

حسن اکبری ادامه داد:مهمترین برنامه ما در آینده تولید النترا و توسان است و انتظار داریم در سه ماه اول سال آینده اولین سری النترا با قیمت 150 میلیون تومان تحویل مشتری دهیم که این قیمت 25 درصد پایین تر از مدل وارداتی آن است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، معاون فروش و بازار یابی کرمان موتور در نشست خبری در واکنش به برخی انتقادات در خصوص افزایش چند میلیونی سانتافه گفت: هیچ افزایش قیمتی بی دلیل نیست و پارامترهای مختلفی در این امر تاثیر گذار است  ما مجبور شدیم به سبب افزایش قیمت ارز طی سال جاری و بالا رفتن تعرفه ها قیمت خودروهای وارداتی خود را افزایش دهیم، در حالیکه به میزان سود ما اصلا افزوده نشده است.

حسن اکبری ادامه داد: مهمترین برنامه ما در آینده تولید النترا و توسان است و انتظار داریم در سه ماه اول سال آینده اولین سری النترا با قیمت 150 میلیون تومان تحویل مشتری دهیم که این قیمت 25 درصد پایین تر از مدل وارداتی آن است.

وی ادامه داد:برای تولید توسان نیز مطابق مذاکراتی که داشتیم انتظار داریم در سه ماه اول سال 98 به تولید انبوه برسیم این درحالی است که در حال حاضر دو خودروی آی ۲۰ و اکسنت از محصولات هیوندای ساخت داخل شده‌اند و درصد داخلی سازی آنها حدود ۳۰ درصد است ضمن آنکه با این شرکت کره‌ای در حال مذاکره‌ایم تا درصد داخلی‌سازی این محصولات را به حدود ۵۰ درصد افزایش دهیم.

اکبری ادامه داد: بهای قطعی دو محصول هیوندای شامل سانتافه و توسان بر اساس افزایش شدید حقوق و عوارض گمرکی ( از 40% به 75% و از 55% به 95% ) و نرخ ارز طی چند ماه گذشته به زودی اعلام می شود.

بر این اساس افزایش قیمت در بهای فروش شرکت برای خودروهای هیوندای سانتافه حدود 610 میلیون ریال و برای توسان حدود 550 میلیون ریال خواهد بود. البته در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر افزایش 800 میلیون ریالی در سانتافه مطرح گردیده بود که با اعلام قیمت های جدید منتفی می گردد. این میزان افزایش در تمامی خودروهای مشابه نیز اتفاق افتاده که نشان دهنده افزایش یکسان در هزینه های واردات خودرو برای تمامی برندها است. البته افزایش در هزینه های شماره گذاری و مالیات بر ارزش افزوده بر اساس ابلاغ های انجام شده در مراکز شماره گذاری پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز