خبرگزاری کار ایران

زنگنه در جمع خبرنگاران:

مهار فوران چاه رگ سفید کار بزرگی بود/ دنبال معرفی پهلوان پنبه‌ها به عنوان قهرمان نباشید/ صداو سیما اخبار را درست منعکس کند

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۵۵۸

وزیر نفت درباره مهار آتش‌سوزی چاه رگ سفید گفت: کار بزرگی انجام گرفته است امیدوارم صدا و سیما این کار بزرگ را درست منعکس کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بیژن زنگنه در حاشیه حیاط دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی براین‌که مهار فوران چاه رگ سفید چرا طبق پیش‌بینی‌ها، صورت نگرفت، گفت: مدت زمان مهار آتش چاه بیشتر از زمان مطرح شده طول نکشید و چاه در همان شصت روزی که اعلام کردیم، خاموش شد.

وی خطاب به خبرنگاری که این سوال را پرسید، گفت: شما این زمان‌بندی‌ها را اعلام می‌کنید تا بعدها بگویید دولت توانایی انجام کارها ندارد، شما به دنبال معرفی یکسری پهلوان پنبه به عنوان قهرمان هستید.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: با تلاش دوستان و همکاران ما در شرکت حفاری، خاموش کردن چاه را از دو مسیر هوایی و زمینی برنامه‌ریزی کردیم و علیرغم همه فشارها و آزارهایی که به همکارانمان رساندند، چاه خاموش شد.

وی ادامه داد: بیش از ده بار از بالا به چاه حمله شد اما موفقیتی به دست نیامد ولی همزمان، برای رسیدن به محل تغذیه چاه فوران کرده، چاهی حفر شد و دیروز به این محل تغذیه رسیدیم و چاه را مهار کردیم.

زنگنه تاکید کرد: دو همکار خود را در روز اول فوران چاه از دست دادیم به خانواده آنها تسلیت می‌گویم و امیدوارم صداو سیما هم این کار را درست منعکس کرده و اخبار منفی منتشر نکند.

وی در خصوص تعیین تکلیف حامل‌های انرژی در بودجه گفت: اکنون لایحه بودجه در مجلس است و باید مجلس درباره آن تصمیم بگیرد. من هم شنیده‌ام که کمیسیون انرژی دیروز اعلام کرده است که بند افزایش قیمت حامل‌های انرژی را حذف می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز