خبرگزاری کار ایران

ویژگی‌های منحصربه فرد محصولی گرمایشی که در شرکت «بوتان» تولید می شود / کیفیت، توان حرارتی و ایمنی؛ مزیت رادیاتورهای آلومینیومی بوتان

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۷۳۵

توان بالای حرارتی ، ایمنی مطلوب و قابلیت هماهنگ سازی با دکوراسیون محیط، ویژگی های اساسی یک محصول صنعت گرمایشی به شمار می رود و تمام این مزایا در رادیاتورهای آلومینیومی «بوتان» گرد آمده است.

به گزارش ایلنا، بهره وری انرژی یکی از مهم ترین فاکتورهای یک محصول گرمایشی بوده و رادیاتورهای آلومینیومی «بوتان» در سه مدل مختلف( 157 ، 156 و 154 کیلوکالری ) دارای بالاترین توان حرارتی را در هر پره است. این ویژگی موجب می شود تا با تعداد پره کمتری گرمای مورد نیاز منزل تامین شود. تعداد کمتر پره های رادیاتور علاوه بر کاهش هزینه خرید مشتری، موجب صرفه جویی در فضای اشغال شده توسط رادیاتور در منزل می شود؛ به این ترتیب دارندگان رادیاتور بوتان می توانند استفاده مفیدتری از فضای منزل خود داشته باشند.

علاوه براین، برای ثبات رنگ و زیبایی،  برترین کیفیت پوشش رنگ با بکارگیری رنگ مایع ED علاوه بر رنگ اپوکسی –پلی استر هیبرید پودری در رادیاتورهای آلومینیومی «بوتان» مورد استفاده قرار گرفته است. این پوشش ویژه موجب حفظ کیفیت رنگ رادیاتور تا سال های طولانی پس از شروع استفاده می باشد.

بر اساس این گزارش، از دیگر مزایای رادیاتورهای آلومینیومی «بوتان» نسبت به محصولات مشابه می توان به بالاترین مقاومت در برابر خوردگی، حداقل هواگیری به دلیل پوشش محافظ داخلی، ترازبندی ۱۰۰% تمام پره ها به دلیل تولید رباتیک، سهولت و سرعت نصب، تنوع در مدل و تعداد پره ها و قابلیت کارکرد با انواع سیستم های گرمایشی را برشمرد.

با توجه به حساسیت روز افزون متقاضیان محصولات گرمایشی نسبت به ایمنی این محصولات، اینرادیاتورهای آلومینیومی جزو ایمن ترین وسایل گرمایشی محسوب می شود چرا که نسبت به دیگر وسیله پرتقاضا یعنی بخاری های گازی، به دلیل عدم وجود اتصالات گاز و عدم نیاز به دودکش جهت خروج گازهای احتراق، از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.

همچنین  عدم استفاده از ماده سرطان زای آزبست در واشرها و تست 100% نشتی رادیاتور ها قبل از ارائه به بازار، ایمنی رادیاتورهای آلومینیومی «بوتان» را دوچندان کرده است.

یادآوری می شود: رادیاتورهای آلومینیومی «بوتان» جزو محصولات صادراتی کشور بوده و علاوه بر کشورهای همسایه به بازارهای اروپایی نیز صادر می شود.

شایان ذکر است؛ این محصول به عنوان یک محصول ایرانی ، اولین و تنها دارنده نشان کیفیت CE اروپا برای تمام مدل ها بوده و استاندارد ملی ایران، استاندارد OHSAS 18001 و  استاندارد ISO 9001 را نیز کسب کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز