خبرگزاری کار ایران

رسول سراییان:

سازمان فناوری اطلاعات ماموریت دارد بازار آی‌تی را گسترش دهد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۳۹۵

رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: سازمان فناوری اطلاعات ایران ماموریت دارد بازار آی‌تی را گسترش دهد.

به گزارش ایلنا، رسول سراییان گفت:‌ سازمان فناوری اطلاعات حوزه آی‌تی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. براساس برنامه‌ششم توسعه تا پایان 1400 باید بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات 100 تا 120 هزار میلیارد تومان باشد. تقسیم بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات به 60 درصد حوزه ارتباطات و 40 درصد حوزه فناوری اطلاعات است.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه مهمترین پروژه سازمان فناوری اطلاعات بزرگ‌شدن حوزه آی‌تی است، گفت: سازمان فناوری اطلاعات ایران ماموریت دارد بازار آی‌تی را گسترش دهد. ماموریت سازمان توجه به بازار فناوری اطلاعات و بر همین اساس سهم‌بندی استان‌ها، پیاده‌سازی زیر ساخت خدمات و ایجاد تعامل برای برش استانی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف و آرمان‌های اعلام شده نیاز به اقدامات اولیه‌ای به‌منظور تعامل بین مدیران و مدیران استانی است. هم‌اکنون ضرورت یک سند 20 صفحه‌ای برای استان‌ها بر اساس قالب‌هایی وجود دارد که باید طراحی شود.

وی تاکید کرد: خدمات دولت الکترونیک و مرکز توانمندسازی کسب و کارهای نوپا مهمترین اقدامات سازمان فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم است که به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز