خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار در گفتگو با ایلنا؛

بازار خشکبار آماده برگزاری شب یلدا/ قیمت آجیل برای شب یلدا افزایش ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۶۴۳

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: قیمت آجیل و خشکبار برای شب یلدا افزایش نخواهد داشت و بازار مشکلی در زمینه تامین این محصول ندارد.

مصطفی احمدی رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص اقدامات انجام شده در آستانه شب یلدا اظهار کرد: آجیل و خشکبار برای شب یلدا به اندازه کافی توزیع شده و مشکلی از بابت تامین آن نداریم. در این مدت هم ما افزایش قیمتی در خشکبار نداشتیم و برنامه ای هم برای افزایش قیمت نخواهیم داشت.

وی افزود: ما نیازی به گران شدن محصولات نداریم و جنس به اندازه کافی وجود دارد. هم وطنان می توانند از اعضای اتحادیه که جوازدار هستند خشکبار را تهیه کنند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار در خصوص میزان قیمت اعلام شده به هر واحد صنفی تصریح کرد: ما قیمت رانمی توانیم اعلام کنیم و میزان قیمت را بازار تعیین می کند. در سال گذشته ما یم سقفی برای قیمت تعیین می کردیم که با وجود اعلام ما، خوشبختانه قیمت در شب یلدا نزول کرد. به همین دلیل ما قیمتی را اعلام نمی کنیم اما پیش بینی می کنیم قیمت ها ثابت بماند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: قیمت اجیل و خشکبار را از یک طرف عرضه و تقاضا مشخص می کند و از طرفی به خاطر صادراتی بودن محصولات میزان قیمت آن به نرخ دلار هم وابسته است. ما نرخ مصوب نداریم به همین خاطر دست نگه داشتیم تا آخرین لحظه که ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز