خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آزمایش فنی و مکانیک خاک:

30 درصد از سهام آزمایشگاه فنی به سهام عدالت رفت و دوباره برگشت / 150 میلیارد تومان از دولت مطالبات داریم

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۸۹۸

مدیرعامل آزمایش فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه اخیرا 30 درصد از سهام آزمایش فنی به سهام عدالت اختصاص پیدا کرد اما دوباره برگشت داده شد، گفت: این شرکت در سال گذشته پنج میلیارد تومان سوددهی داشته و معتقدیم باید به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نشست خبری امروز در حاشیه دومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته با بیان اینکه این شرکت صد درصد دولتی و زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است، گفت: عمده فعالیت‌های آن کنترل‌های کیفی و مقاومت مصالح در پروژه‌های عمرانی است.

وی با بیان اینکه گردش مالی این مجموعه سالانه 250 میلیارد تومان است گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید به بخش خصوصی واگذار شود و از سوی دولت نظارت‌ها ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: چند روز گذشته 30 درصد از سهام شرکت آزمایشگاه به سهام عدالت اختصاص پیدا کرد اما مجددا این سهام برگشت داده شد و ما هنوز 100 درصد دولتی هستیم.

حسینی ادامه داد: 85 درصد هزینه‌های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک صرف هزینه‌های جاری می‌شود و در سال گذشته تنها 5 میلیارد تومان سود داشتیم.

این مقام مسوول ادامه داد: البته در حال حاضر مطالبات ما از دولت چیزی حدود 150 هزار میلیارد تومان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز