خبرگزاری کار ایران

یوسف خانی در گفتگو با ایلنا:

افزایش 200 تومانی قیمت مرغ در کشور/ نرخ کنونی مرغ متعارف است

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۹۷۱

رییس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: مرغ تازه با 200 تومان افزایش با قیمت 7هزار و 850 تومان در بازار خریدو فروش می‌شود.

مهدی یوسف‌خانی، رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص میزان افزایش قیمت مرغ در کشور اظهار کرد: نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 7 هزار تومان، توزیع درب واحد های صنفی 7 هزار و 150 و خرده فروشی 7 هزار و 850 تومان شده است که این مبلغ 200 تومان افزایش قیمت داشته است.

وی افزود: نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 850 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 7 هزار و 850 تومان است.

یوسف خانی در رابطه با سایر مشتقات خاطر نشان کرد: همچنین قیمت هر کیلو سینه با کتف 13 هزار تومان، سینه بدون کتف 14 و فیله مرغ 16 هزار تومان است.

رییس اتحادیه پرنده و ماهی در ادامه تصریح کرد: بهبود تقاضا در روزهای ابتدایی ماه و کاهش عرضه مرغ از سوی مرغداران دلیل اصلی افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر است.

وی در رابطه با قیمت مرغ در روزهای تشریح کرد: با توجه به بهبود شرایط عرضه پیش بینی می شود که قیمت هر کیلو مرغ از فردا 200 تا 300 تومان در بازار کاهش یابد.

یوسف خانی، در پایان نرخ کنونی مرغ زنده را متعارف دانست و بیان کرد: با توجه به شرایط بازار، افزایش قیمت مرغ زنده و مرغ آماده به طبخ به مرز 8 هزار و 500 تومان شدنی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز