خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره بانک مسکن در جمع خبرنگاران:

آغاز پرداخت وام‌ ۱۴۰ میلیون تومانی خرید مسکن از هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۷۸

عضو هیئت مدیره بانک مسکن از پرداخت وام‌های جدید مسکن تا سقف 140 میلیون تومان از شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابوالقاسم رحیمی انارکی در جمع خبرنگاران از پرداخت وام جدید مسکن از هفته آینده خبر داد و گفت: سقف وام خرید مسکن از محل اوراق حق  تقدم و صندوق پس انداز مسکن یکم افزایش می یابد و بر این اساس در شهر تهران 60 میلیون تومان وام خرید مسکن از محل اوراق حق‌تقدم پرداخت می‌شد که مطابق دستورالعمل جدید 10 میلیون تومان بدون خرید اوراق به مبلغ وام افزوده می شود. با احتساب وام 20 میلیون تومانی تعمیر در مجموع 90 میلیون تومان به متقاضیان خرید مسکن وام پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه  در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت نیز 50 میلیون تومان وام از طریق اوراق حق تقدم پرداخت می‌شود ، ادامه داد: با احتساب 10 میلیون تومان وام بدون اوراق و 20 میلیون تومان تعمیر،‌مجموعا در این مناطق 80 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود. در سایر شهرها نیز سقف وام از 60 میلیون تومان به 70 میلیون تومان افزایش می‌یابد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن ادامه داد: در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 120 میلیون و در سایر شهرها نیز 60 میلیون تومان از محل خرید اوراق حق تقدم، 20 میلیون تومان بدون سپرده گذاری و 20 میلیون تومان وام تعمیر پرداخت می‌شود.  به گفته وی، در سایر شهرها مجموعا 100 میلیون تومان وام خرید مسکن پرداخت می‌شود.

رحیمی انارکی با اشاره به وام ازدواج اظهار داشت:‌ در تهران 100 میلیون تومان از محل اوراق حق تقدم، 20 میلیون تومان هم بدون سپرده‌گذاری و 20 میلیون تومان هم وام تعمیر پرداخت می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز