خبرگزاری کار ایران

مراسم رونمایی از اپلیکیشن‌های رنگینه و صفحه جادویی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۴۳۳

مراسم رونمایی از اپلیکیشن های رنگینه و صفحه جادویی با حضور برخی از مسئولان فرهنگ و مخابرات کشور و عوامل مجموعه درسا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مراسم رونمایی از اپلیکیشن های رنگینه و صفحه جادویی با حضور مرتضی موسویان رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسول سراییان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، حسن نجفی سولاری مشاور وزیر در امور فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و عباس محمدخانی مدیرعامل زیست بوم مجازی درسا در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برگزار شد.

اپلیکیشن رنگینه برای کودکان ابتدایی مقطع اول تا سوم با محتوای بازی آموزشی و محوریت تمرین‌های متنوع ریاضی در حال اجرا است و در بحث آموزشی زیست بوم کودک و نوجوان خانواده درسا قرار دارد.

اپلیکیشن صفحه جادویی نیز که حدود یک ماه است آغاز به کار کرده، در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال معرفی و هم اکنون به صورت نسخه آزمایشی قابل دسترسی است. این اپلیکیشن برای کودکان و نوجوانان بالای سه سال است و با طرح موضوعات حیوانات جنگل، حیوانات ماقبل تاریخ، آناتومی بدن و سیارات منظومه شمسی، به صورت تصاویر سه بعدی، محتوای آموزشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز