خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر ارتباطات صورت گرفت؛

حسین نعمتی به عنوان معاون وزیر ، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست ایران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۲۴۱

با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین نعمتی به عنوان معاون وزیر ، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست ایران منصوب شد.

به گزارش ایلنا، محمد جواد  آذری جهرمی‌‌، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی حسین نعمتی را به عنوان معاون وزیر ، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد. در متن این حکم آمده است :

آقای حسین نعمتی

با استناد به مواد (10و11) اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و پستی ، جناب عالی را به مدت 2 سال به سمت " معاون وزیر ، رئیس هیت مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش و افر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و درجهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

ضمنا، از زحمات بی شائبه و تلاش های ارزشمند جناب آقای حسین مهری در بهبود کیفیت خدمات پستی ، بستر سازی برای پست هوشمند و ایجاد آمادگی برای رقابت ، تحول و تکامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی می گردد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز