خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری در گفت‌وگو با ایلنا:

برج‌سازی در بافت فرسوده، برداشت اشتباه خبرنگار از سخنان نوبخت است/ هیچ دستوری مبنی بر برج‌سازی در بافت‌ها صادر نشد

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۳۷۱

سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ گونه دستورالعمل و ابلاغیه ای از سوی ریاست جمهوری مبنی بر برج سازی در بافت فرسوده به وزارت راه و شهرسازی ارسال نشده است، گفت: انتشار خبر برج سازی در بافت فرسوده برداشت اشتباه یک خبرنگار از صحبت های رییس سازمان برنامه و بودجه بوده است.

هوشنگ عشایری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه تا کنون هیچ گونه دستورالعمل و ابلاغیه ای از سوی ریاست جمهوری مبنی بر برج سازی در بافت فرسوده به وزارت راه و شهرسازی ارسال نشده است، گفت: حتی به صورت شفاهی هم هیچ مقام مسئولی در مجموعه ریاست جمهوری درباره برج سازی در بافت فرسوده با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سایر نهادهای مربوطه  حرفی نزده است.

وی تاکید کرد: چندی پیش آقای نوبخت، سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه درباره انبوه سازی در بافت فرسوده در جمع رسانه ها صحبت کرد که متاسفانه خبرنگار یک رسانه از تولید انبوه مسکن برداشت برج سازی را داشت و خبر را هم بنا بر برداشت اشتباه خود منتشر کرد.

سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری افزود: آقای نوبخت در آن رویداد خبری درباره جریان تولید انبوه مسکن در بافت ها از جمله بافت فرسوده، تاریخی و سکونتگاه های حاشیه شهرها صحبت کرد و پس از انتشار اخبار اشتباه، موضوع برج سازی در بافت فرسوده هم تکذیب شد.    

عشایری تاکید کرد: آن رسانه هم پس از تکذیب خبر، مستندی که مبنی بر گفته آقای نوبخت درباره برج سازی در بافت فرسوده باشد را منتشر نکرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: صحبت های آقای نوبخت غیر واقعی و اغراق آمیز منتشر شد وگرنه همه می دانند که برج سازی در بافت فرسوده نه خواسته مردم و نه سیاست دولت است.  

به گزارش ایلنا، اخیرا برخی از رسانه ها اقدام به انتشار اخباری مبنی بر صدور دستور برج سازی در بافت فرسوده از سوی رییس جمهوری و مخالفت عده ای با این دستور کرده اند که این اخبار تا کنون از سوی چند نهاد تکذیب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز