خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول خبر داد:

افزایش بیش از 50 درصدی سود، کاهش 50 درصدی خام فروشی و افزایش سهم بازار

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۰۰۰

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از افزایش بیش از 50 درصدی سود خالص، کاهش 50 درصدی خام فروشی در سال اقتصاد مقاومتی ( تولید و اشتغال ) و افزایش سهم بازار در شش ماهه اول سال جاری خبر داد .

 به گزارش ایلنا از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول ، عیسی اسحاقی در شورای مدیران و  مسوولان آبادان و تهران،  افزود: خوشبختانه شرکت نفت ایرانول طی سه سال گذشته با برنامه ریزی های انجام شده موفق به ثبت رکورد های مختلفی در زمینه های سود، تولید ، فروش ، صادرات و به  خصوص صادرات محصولات نهایی و افزایش سهم بازار در تولید ، توزیع و فروش براساس گزارش های نهادها و سازمان های دولتی شده است و توانستیم با افزایش سهم بازار ، افزایش صادرات محصول نهایی و کاهش 50 درصدی خام فروشی و کاهش مطالبات سود خالص را در شش ماهه اول بیش از 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل که در تاریخ شرکت بی سابقه می باشد،  ثبت نماییم .

وی تاکید کرد: خوشبختانه با اجرای برنامه های استراتژیک ، شرکت در تمامی زمینه ها با پیشرفت چشمگیری مواجه بوده و با تدوین استراتژی1404 امیدواریم بتوانیم در سال های آتی درکشور و منطقه در کلیه زمینه ها صاحب بالاترین دستاوردها باشیم .

اسحاقی تاکید کرد: 10 پروژه تا سال 1400 تدوین و برنامه ریزی شده است که با انجام این پروژه ها شاهد رشد سود، افزایش سهم بازار و کاهش هزینه ها خواهیم بود .

وی تاکید کرد: بهره برداری از تولید روغن موتور الوند پس از 36 سال و راه اندازی برج خنک کننده در پالایشگاه آبادان در سال جاری و آماده بهره برداری شدن پروژه پایانه صادراتی ایرانول در ماهشهر با ظرفیت 25 هزار تن از پروژه های مهم این شرکت در سال جاری است .

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تصریح کرد: طی سه سال گذشته سهم بازار ایرانول از 19 به حدود 26 درصد افزایش یافته است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز