خبرگزاری کار ایران

حساب جاری طلایی بدون دسته چک در صدر گزینه ها؛

استقبال مشتریان بانک صادرات ایران از نرخ های سود ترجیحی

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۲۶۸

​مشتریان بانک صادرات ایران می توانند با افتتاح حساب جاری طلایی بدون دسته چک، طی سال ٩٦، تا دو برابر معدل موجودی با نرخ سود ترجیحی، تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش ایلنا، تدوین و ارائه خدمات و محصولات نوین بانکی از جمله اعطای تسهیلات از طریق افتتاح حساب جاری طلایی بدون دسته چک، به صورت جدی در دستور کار این بانک قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، این طرح در راستای پیاده سازی نقشه راه بانک، از ابتدای تیر ماه ٩٦ اجرایی و با استقبال بی نظیری از سوی مشتریان بانک روبرو شده است. شرط اصلی اعطای تسهیلات به دارندگان این حساب، داشتن معدل موجودی حساب حداقل ٦ ماه و حداکثر ١٢ ماه است که بر این اساس می توان از نرخ های سود ترجیحی بین ٢ تا ١٢ درصد برخوردار شد. همچنین امکان افزایش و برداشت از مانده این حساب تا زمان ایجاد معدل لازم، وجود دارد.

شایان ذکر است؛ کمترین نرخ سود مصوب برای دریافت این تسهیلات، نرخ سود ٢ درصد است که با افتتاح حساب جاری طلایی بدون دسته چک تا پایان سال ٩٦ در شعب این بانک، می توان تسهیلاتی ریالی، معادل ٨٠ درصد معدل موجودی در بازه زمانی حداقل ٦ ماهه را دریافت کرد.

از مزیت های این طرح امکان انتقال امتیازات کسب شده به اعضای خانواده (همسر و فرزندان) است. همچنین شرکت ها می توانند از آن برای پرداخت وام های خرد به کارکنان خود، استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز