خبرگزاری کار ایران

توافق ایدرو و شرکتهای هندی برای فعالیت مشترک تولیدصنعتی

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۳۴۴

در دیدار رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیاتی ازمدیران عالی شرکتهای هندی فعال در زمینه های نفت انرژی،خودرو،تایرسازی،قطعه سازی و صنایع تکنولوژی نوین به همراه سفیر و ریس کنفدارسیون صنعت هند زمینه های همکاری های مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از شاتا ، در این دیدار  معظمی با اشاره به ظرفیت های فراوان همکاری مشترک در زمینه های فعالیتهای ایدرو به عنوان یک سازمان توسعه ای در ایران گفت : مذاکرات و تعامل ایجاد شده در زمینه سرمایه گذاری و تولید مشترک در ایران توسط کمپانی های بزرگ هندی می تواند راهگشای یک فعالیت مشترک بلند مدت باشد.

رئیس هیات عامل ایدرو با اشاره به پتانسیل های فراوان برای تولید کالاهای صنعتی و توان متخصصین و همچنین نیروهای متخصص در ایران گفت : ایدرو با پنجاه سال تجربه در حوزه صنعت و همکاری با شرکتهای بین المللی و کشورهای پیشرفته صنعتی دنیا قوانین همکاری های بین المللی را به خوبی می داند و آمادگی دارد علاوه بر مذاکرات فعلی زمینه همکاری شرکتهای پیشرفته هندی را در زمینه صنعتی با شرکتهای خصوصی ایرانی تسهیل کند.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه هدف ما توسعه روابط بین دوکشور است گفت : ایدرو تلاش می کند که فرصت را برای حضور شرکتهای ایرانی در هند و شرکتهای هندی در ایران فراهم کند.

سفیر کشور هندوستان آقای سانوراب کومار ، در این دیدار با اشاره به همکاری های قابل انجام در زمینه تولید صنعتی گفت : دولت هند برای تسریع فعالیتهای مشترک صنعتی با شرکتهای ایرانی آمادگی دارد.

در این دیدار دکترنوشاد فوربز رئیس کنفدراسیون صنعت هند با اعلام آمادگی این کنفدراسیون برای همکاری با صنعتگران و شرکتهای دولتی و خصوصی ایرانی گفت : این کنفدراسیون دویست هزار شرکت زیر مجموعه دارد و زمینه های فعالیت مشترک فراوانی در ایران در مناطق مختلف وجود دارد و آمادگی کامل برای این امر در این کنفدراسیون وجود دارد.

گفتنی است که قراردادی بین ایدرو و شرکتهای Firema ایتالیا و Titagroup هند به صورت فاینانس در زمینه ساخت واگن مسافربری در یکی از مناطق محروم کشور انعقاد گردیده که پیش از این دیدار موضوعات آن پیگیری و مطالب مورد بحث قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز