خبرگزاری کار ایران

طی ١٥ ماه برای اشتغال مستقیم ٨٠٠ نفر صورت گرفت؛

تسهیلات ٣٦٠ میلیارد ریالی بانک صادرات در استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۵۷۹

بانک صادرات ایران هم راستا با برنامه های تدوین شده دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی، توجه به ایجاد اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته، حمایت از مشاغل خانگی، کمک به معرفی شدگان ارگان های حمایتی کشور و فعالیت های فرهنگی و عام المنفعه با تامین اعتباری نزدیک به ٣٦٠ میلیارد ریال در استان بوشهر شرایط اشتغال ٨٠٠ نفر را فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا، طی ١٥ ماه منتهی به پایان خرداد ماه امسال، بخش های مختلف صنعتی و تولیدی، قشرهای مختلف مردمی و مراکز فرهنگی استان بوشهر از تسهیلات بانک صادرات ایران برخوردار شده اند. بنابراین گزارش اعطای این تسهیلات در بخش های مختلف موجب ایجاد ٨٠٠ شغل مستقیم در استان بوشهر شده است.

شایان ذکر است تلاش برای برخورداری اکثریت مردم از تسهیلات بانک صادرات در این استان به گونه ای بوده که اغلب شهرستان های این استان از جمله بوشهر، دشتستان، دیر، دشتی، تنگستان، جم، دیلم، کنگان و گناوه مورد توجه قرار گرفته تا هدف گذاری تسهیلات پرداخت شده موجب تقویت زیر ساخت های مشاغل خانگی نیز بشود. بنابراین گزارش علاوه بر اشتغالزایی خانگی در این استان، چندین شرکت تولیدی و موسسه فرهنگی نیز ضمن برخورداری از تسهیلات حمایتی بانک صادرات نزدیک به ٥٠٠ شغل مستقیم جدید ایجاد کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز