خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به ایلنا؛

خبر خوب معاون آخوندی برای پیمانکاران طلبکار/ بدهی پیمانکاران به سیستم بانکی را به جای مطالباتشان می‌پردازیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۹۷۶

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بدهی سازمان راهداری به پیمانکاران با بدهی آنها به سیستم بانکی تهاتر می‌شود گفت: این تهاتر سقف ندارد و به اندازه مطالبات پیمانکاران، بدهی آنها به سیستم بانکی را می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، داود کشاورزیان درنشست خبری امروز با اشاره به آخرین وضعیت بدهی به پیمانکاران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: ادغام دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هیچ تاثیری در افزایش نرخ بدهی به پیمانکاران نداشته است و عامل اصلی افزایش بدهی پایین بودن میزان تخصیص بودجه به سازمان راهداری بوده است.

وی با اعلام میزان بدهی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به پیمانکاران گفت: در حال حاضر چیزی حدود 2هزار و 500 میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران داریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه چه راهکارهایی را برای پرداخت بدهی به پیمانکاران در دستور کار خود قرار داده‌اید، اظهار داشت: اخیراً توافقی با سازمان برنامه و بودجه داشته‌ایم مبنی بر اینکه برخی از مطالبات پیمانکاران در این حوزه را با بدهی آنها به نظام بانکی تهاتر کنیم.

کشاورزیان ادامه داد: لیستی از میزان بدهی پیمانکاران به سیستم بانکی تهیه کرده‌ایم و با رضایت پیمانکاران قرار بر این شده است که به جای پرداخت بدهی آنها، با حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه بدهی پیمانکاران به سیستم بانکی را پرداخت کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سقفی برای پرداخت بدهی پیمانکاران به بانک‌ها در نظر گرفته شده است اظهار داشت: تهاتر بدهی سازمان راهداری به پیمانکاران با بدهی پیمانکاران به سیستم بانکی هیچ سقفی ندارد و به اندازه مطالبات آنها از وزارت راه و شهرسازی بدهی‌هایشان به بانک‌ها را پرداخت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز