خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای عالی فضای مجازی در بازدید از سالن الکام استارز:

مسئولان برای مشاهده توانمندی جوانان ایرانی به الکام استارز بیایند/ شکوفایی اقتصاد ایران با رفع موانع قانونی استارت آپ‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۸۶۹

دبیر شورای عالی فضای مجازی، ابوالحسن فیروز آبادی در نخستین روز نمایشگاه الکامپ و در بازار از سالن الکام استارز گفت: من از مسئولان می‌خواهم که برای تماشای توانمندی‌های جوانان ایرانی و نوآوری و پیشرفت شرکت‌های نوپا به سالن الکام استارز بیایند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، دبیر شورای عالی فضای مجازی، ابوالحسن فیروز آبادی در نخستین روز نمایشگاه الکامپ و در بازار از سالن الکام استارز که بزرگترین و پربازدیدترین سالن نمایشگاه بین المللی الکامپ به دلیل حضور شرکت‌های نوپا و اینترنتی است، گفت: جو حاکم در سالن الکام استارز بسیار پر انرژی و سازنده است. از عوامل برگزاری نمایشگاه به دلیل ارتقای چشمگیر کیفی و کمی الکام استارز امسال نسبت به سال گذشته کمال تشکر را دارم.

فیروز آبادی در ادامه خاطر نشان کرد: من از مسئولان می‌خواهم که برای تماشای توانمندی‌های جوانان ایرانی و نوآوری و پیشرفت شرکت‌های نوپا به سالم الکام استارز بیایند.

دبیر عالی شورای فضای مجازی نسبت به مشکلات حوزه استارت آپی گفت: نوآوری حوزه‌ای است که همواره قانون نسبت به دستاوردهای نوآورانه آن تاخیر دارد اما برگزاری رویدادهایی از این دست باعث می‌شود مسوولان متوجه تغییراتی که در فضای اشتغال و کارآفرینی کشور به وجود آمده بشوند و با تعدد ذی‌نفعانی که نیازمند تغییر قوانین و وضع قوانین به‌روز و کارآمد هستند قانون‌گذاران هم به حمایت بیشتر از فضای کارآفرینی کشور بپردازند.

فیروز آبادی در پایان بازدید از سالن الکام استارز گفت: برای تمامی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ آرزوی موفیقیت دارم، با رفع قانونی و تسهیل در فرآیندهای راه اندازی کسب و کارها، اقتصاد ایران به شکوفایی‌ که شایسته نام ایران است، دست خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز